HITMAN 3 Review | Για μία τελευταία και πολύ αιματηρή φορά…

804

Σκληρός εργάτης ο Agent 47, μιας και δεν έχει σταματήσει εδώ και πολλά χρόνια να εργάζεται πάνω σε αμέτρητα συμβόλαια θανάτου.

Η IO Interactive, επιστρέφει με τον τρίτο τίτλο του HITMAN, ο οποίος έρχεται να ολοκληρώσει την σειρά World of Assassination, η οποία ξεκίνησε το 2016 και φυσικά έχει και έναν εορταστικό χαρακτήρα μιας και το ταλαντούχο Studio από την Δανία κλείνει 21 χρόνια ζωής.

Αρχίζοντας να πούμε, πως φέτος δεν έχουμε επεισοδιακή μορφή στο παιχνίδι όπως τα προηγούμενα χρόνια. Το παιχνίδι έρχεται αυτοτελές, με τον Agent 47 να ταξιδεύει ανά τον κόσμο εκπληρώνοντας τα πιο σημαντικά συμβόλαια της ζωής του.

Λίγο για την ιστορία και το χρονικό πλαίσιο…

Το HITMAN 3, συνεχίζει από εκεί ακριβώς που έμεινε το HITMAN 2. Ο Agent 47, έχει στο πλάι του τον Lucas Grey, στενό συνεργάτη και φίλο του, οι οποίοι έχουν ως κύριο στόχο τα κεφάλια της Providence.

Η Providence, είναι μία ηγεσία-ομάδα η οποία κουνά τα νήματα στην νέα τάξη πραγμάτων.

Στο παιχνίδι θα χρειαστεί να επισκεφτείτε 5 συνολικά τοποθεσίες: Dubai, Ηνωμένο Βασίλειο (το αγαπημένο μου Level), το Βερολίνο της Γερμανίας, την Κίνα σε ένα άκρως θεσπέσιο level, την Αργεντινή και τέλος την Ρουμανία.

Αρχικά, εάν είστε νέοι στο παιχνίδι, πάρτε μία βαθιά ανάσα και πάμε. Το παιχνίδι θέλει γαϊδουρινή υπομονή. Μην περιμένετε να ρίξετε τους στόχους σας εν ψυχρώ και τέλος. Πρακτικά μπορείτε να το κάνετε αλλά δύσκολο να την βγάλατε καθαρή, αλλά θεωρώ πως έτσι χάνει την ουσία.

Θα πρέπει να επιδείξετε μεγάλη παρατηρητικότητα στις κινήσεις των στόχων σας.

Για παράδειγμα, ποια διαδρομή ακολουθεί ο στόχος εντός του map εφόσον τον εντοπίσατε; Υπάρχει περιθώριο μέσα σε αυτή την διαδρομή που κάνει, ώστε να τον ρίξετε όντας μόνος του και παράλληλα σε σημείο που δεν μπορεί κανείς να τον δει; Και εάν το ρίξω σε σημείο που μπορεί κάποιος να τον βρει, τουλάχιστον υπάρχει κάποιο έπιπλο ή αποθηκευτικός χώρος ώστε να τον κρύψω μέσα; Συνήθως κάποιο κάδος σκουπιδιών, ντουλάπα ή ακόμη και ψυγείο.

Σε όλα αυτά έρχεται να βοηθήσει και το ολοκαίνουργιο gadget που προστίθεται στο παιχνίδι, το οποίο είναι high end camera. Η χρήση της είναι άκρως σημαντική σε πολλές των περιπτώσεων. Εκτός φυσικά από το να βγάζει φωτογραφίες (προφανώς), λειτουργεί και ως hacking εργαλείο καθώς σαρώνει και τα σώματα των NPCs.

Aυτό που με γοήτευσε είναι η μεγαλύτερη πολυπλοκότητα-ποικιλία που υπάρχει στο να ”ρίξεις” έναν στόχο. Σοβαρά, είναι δεκάδες οι τρόποι που μπορείς να προσεγγίσεις έναν στόχο. Και όλα αυτά γίνονται με τόσο αρμονικό τρόπο που σε κάνει να θες να ξαναπαίξεις το level ώστε να δεις πως θα γινόταν εάν επέλεγες αντί να ντυθείς για παράδειγμα ένας boduguard του Χ στόχου, να του έριχνες για παράδειγμα δηλητήριο στο ποτό του, το οποίο θα τον οδηγούσε στην τουαλέτα και έπειτα στο τέλος του. Τόσες μα τόσες πολλές προσεγγίσεις.

Μία συμβουλή που σας δίνω είναι να ακούτε πάντα τι έχουν να πουν τα randon NPCs εντός του Level πιστέψτε με είναι άκρως σημαντικά. Και αυτό το διαπίστωσα στο Dartmoor, την δεύτερη πίστα του παιχνιδιού στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ξεκίνησα να εξολοθρεύσω τους στόχους μου και τελικά κατέληξα στο να βρεθώ μπροστά σε ένα τελείως διαφορετικό μυστήριο και να το επιλύσω. Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο…spoilers!

Επίσης, σας προτείνω να πάτε χαλαρά στο κάθε level-πίστα. Χτενίστε το κάθε δωμάτιο. Μέσα εκεί θα βρείτε άκρως σημαντικά αποδεικτικά στοιχεία και βοηθήματα, τα οποία θα κάνουν την ζωή σας πιο εύκολη και παράλληλα θα σας δώσουν περισσότερες πληροφορίες για τους στόχους σας.

Σημαντική προσθήκη για εμένα είναι και η προσθήκη των shortcuts στο παιχνίδι, το οποίο εκτός φυσικά από το να σου γλιτώνει χρόνο, κάνοντας μία ώρα να βρεις την έξοδο από τον χάρτη, παύει να σου είναι μονότονο ακολουθώντας ξανά και ξανά την ίδια διαδρομή και δε σε περίπτωση που θες να παίξεις παραπάνω φορές το ίδιο level.

Βγάζω το καπέλο στην ΙΟ Interactive και στην λειτουργία των NPCs. Ακόμη και στο μεσαίο επίπεδο δυσκολίας το παιχνίδι πολλές φορές ζορίζει, κάτι το οποίο σε κάνει αν γίνεις πιο εφευρετικός στον τρόπο που θα κινηθείς στον χώρο αλλά και στον τρόπο που θα σκοτώσεις τους στόχους σου.

Θα ήθελα να μιλήσω τόσο πολύ για τον τεχνικό τομέα. Δοκίμασα το παιχνίδι στην PC έκδοση του και ομολογώ πως είχα να δω τόσο καλό PC Port πάρα πάρα πάρα πολύ καιρό. Σε 1080p ανάλυση με μία GTX 1070 και έναν i7 9700K όλα μα όλα στο full και Vsync ανοιχτό 60 αψεγάδιαστα fps δίχως ούτε ένα frame να πέσει ουδέποτε παρακαλώ!

Είναι περιττό να πως για τα υπέροχα γραφικά, textures τα οποία είναι σε άλλο επίπεδο. Όμως, ξεχωριστή αναφορά θα κάνω στους φωτισμούς στις σκιές και στις αντανακλάσεις, όπου ένα walkthrough στο Dubai θα σας πείσει. Η δουλειά που έχει γίνει εδώ είναι άξια πολλών συγχαρητηρίων και δεν θέλω να ξέρω πως όλο αυτό θα μοιάζει όταν προστεθούν και τα ray tracing features.

Από την άλλη θα ήθελα να εκφράσω κάποια μικρά παράπονα. Πρώτον, είχα αρκετές αποσυνδέσεις, που βέβαια δεν έβλαψαν την πρόοδο μου.

Δεύτερον, το παιχνίδι χονδρικά βγαίνει σε ένα διάστημα 7-11 ωρών εάν πας να κάνεις ξεκάθαρα τους στόχους σου. Φυσικά εάν πας να εξερευνήσεις τα πάντα ο χρόνος αυτός μπορεί και να τετραπλασιάζεται. Όμως το ήθελα λίγο μεγαλύτερο… δεν ξέρω ίσως να ευθύνεται στο ότι είναι όντως ένα τρομερό αποτέλεσμα και απλά ήθελα παραπάνω.

Από την άλλη εφόσον τελειώσετε το παιχνίδι και θέλετε και άλλο, τα Sniper Assassin modes, Contracts καθώς και Escalation Contracts είναι εκεί και σας περιμένουν.

Eάν είστε fan της σειράς και έχετε και τα προηγούμενα δύο HITMAN, το HITMAN 3 λειτουργεί ως κεντρικό hub, το οποίο σας δίνει πρόσβαση από ένα και μόνο σημείο στα levels του εκάστοτε τίτλου.

Τέλος, θα ήθελα να αναφερθώ και στην μουσική η οποία ανάλογα με την περιοχή προσαρμόζεται, έχοντας πάντα έντονο τον τόνο αυτού του μυστηρίου και του θρίλερ, με κυρίως ambient ήχους.

Εν κατακλείδι, το HITMAN 3 το οποίο έρχεται να κλείσει μία υπέροχη τριλογία είναι θεωρώ το κατάλληλο κλείσιμο και παράλληλα ο πιο καλοφτιαγμένος και πλήρης τίτλος της τριλογίας. Η IO Interactive αυτή την φορά έθεσε αρκετά ψηλά τον πήχη δίχως να κάνει εξαιρετικές αλλαγές με τους προκατόχους του. Αυτές οι νέες πινελιές στο gameplay και η προσέγγιση στην ιστορία που διαδραματίζεται, έφταναν ώστε να φτιάξουν ένα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα.

Μελανό σημείο τα θέματα στις αποσυνδέσεις και η μικρή διάρκεια του παιχνιδιού.

Eυχαριστούμε την G3 Great Games για την παραχώρηση του παιχνιδιού ώστε να επιτευχθεί το Review.

 

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Ιστορία
7.5
Gameplay
8
Γραφικά
9
Ψυχαγωγία
9
Αντοχή στον Χρόνο
9
Προηγούμενο άρθροHITMAN III: Παίκτες κατάφεραν να ολοκληρώσουν το επίπεδο του Dubai σε 9 δεύτερα!
Επόμενο άρθροImmortals Fenyx Rising: To πρώτο Story DLC έρχεται στις 28 Ιανουαρίου
George Nterilas
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
hitman-3-review-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%ce%bc%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b5%ce%bb%ce%b5%cf%85%cf%84%ce%b1%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%80%ce%bf%ce%bb%cf%8d-%ce%b1%ce%b9%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b7%cf%81Τα σημαντικότερα συμβόλαια θανάτου του Agent 47, μέσω του τέλους της World of Assassination σειράς, έρχονται να δώσουν ένα θεσπέσιο τέλος, όπως αρμόζει στον αγαπημένο μας ήρωα. Fan ή όχι, θεωρώ πως είναι μία must play εμπειρία που πρέπει να βιώσετε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.