Fallout 76 Review

1610

Τραγωδία στην Wasteland…

Η αλήθεια πως με την ανακοίνωση του Fallout 76 πολλοί απόρησαν για το πως κατάφερε η Bethesda σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει ακόμη ένα μεγάλο παιχνίδι, δεδομένου πως το Fallout 4 ήταν ένας γίγαντας σε έκταση και χρειάστηκε αρκετά χρόνια δημιουργίας.

Όλοι το αφήσαμε στην μοίρα του… Είναι Fallout είπαμε, σίγουρα δεν θα είναι κακό. Άλλοι όμως το είχαν δει εξ’αρχής πως κάτι δεν κολλάει. Εδικά δε, όταν ο Todd Howard, ανακοίνωσε πως το παιχνίδι δεν θα εμπεριέχει NPCs και ότι όλος ο κόσμος του παιχνιδιού θα αποτελείται από κανονικούς παίκτες. Οnline με λίγα λόγια.

Aπό αυτή την μοίρα, δεν φαίνεται πως θα ήθελε να ξεφύγει και το Fallout, ένα παιχνίδι που πραγματεύεται 100% μία single player εμπειρία με έναν μοναχικό άνθρωπο να προσπαθεί να επιβιώσει σε ένα σκηνικό wasteland δημιουργώντας τις δικές του εμπειρίες, περιπέτειες.

Δεν θα αναφερθώ σε τομείς. Πρόκειται για μία κατάθεση εμπειριών και πως απλά βίωσα το παιχνίδι. Το παιχνίδι αρχικά αποτελεί ένα copy-paste του Fallout 4 όσον αφορά την δομή, τα γραφικά και γενικά το όλο feeling με μικρές ασήμαντες πινελιές νέων πραγμάτων. Η παραπάνω έκφραση, αντικατοπτρίζει το τι είναι για μένα, το Fallout 76. Θα μπορούσα να κλείσω εδώ το Review αλλά θέλω να δείτε παραπάνω πράγματα…

Αρχικά, θα πρέπει να μιλήσουμε για τα εκατοντάδες bugs, πράγμα σύνηθες σε παιχνίδια της Bethesda. Είχαμε συμφιλιωθεί με αυτό το κακό αλλά εδώ πέρα το πράγμα έχει παραγίνει, μιας και πολλές φορές καθιστά το παιχνίδι unplayable.

Πολλές φορές έβλεπα τα γραφικά ”να σπάνε” γύρω μου παράλληλα με το draw distance και τα textures να θολώνουν με το framerate μου να πέφτει παράλληλα ακόμη και σε μονοψήφιους αριθμούς. Σίγουρα έχουμε να κάνουμε με έναν πιο γεμάτο κόσμο όσον αφορά την βλάστηση, τα σπίτια, τους εχθρούς και γενικά τις πόλεις του παιχνιδιού. Χάρη του online όμως τα γραφικά έχουν υποστεί μεγάλο downgrade και είναι λίγο χειρότερα από αυτά του Fallout 4. Και έρχομαι και αναρωτιέμαι για ποιο λόγο η Bethesda επιμένει σε μία μηχανή γραφικών που έχει κλείσει μία δεκαετία και η παλαιότητά της φαίνεται ξεκάθαρα; Εδώ να τονίσουμε πως όταν είχε παρουσιαστεί το Fallout 76, η Howard μίλησε για έναν άκρως καλύτερο τεχνικό τομέα και και και και…

Μπορώ εδώ λοιπόν να κρατήσω την προσπάθεια του να ενσωματώσουν στον κόσμο του παιχνιδιού περισσότερο χρώμα, ποικιλία στα κτίρια, περισσότερους εχθρούς και γενικά έναν πιο ”γεμάτο” κόσμο.

Όσον αφορά το gameplay έχουμε και εδώ προβλήματα. Η ΑΙ των αντιπάλων είναι πραγματικά τραγική και απλή μιας και όλοι οι αντίπαλοι έχουν την ίδια συμπεριφορά σε κάθε κατάσταση, Όλοι επιτίθενται με τον ίδιο τρόπο και άρα και η δικιά σας συμπεριφορά είναι πάντα η ίδια. Αρκεί να κάνετε συνέχεια πίσω και κάθε φορά που βρίσκεται την ευκαιρία να πυροβολείται! Αυτό όμως σύντομα γίνεται κουραστικό.

Φυσικά, τα Hitboxes τόσο σε μακρινή απόσταση όσο και σε κοντινή είναι ανύπαρκτα και θυμούνται να λειτουργήσουν σωστά όποτε να ‘ναι. Φυσικά, δεν μπορούμε να αντιμετωπίσουμε τους εχθρούς μας και έτσι συνήθως είτε εγκαταλείπουμε την μάχη ή απλά καταλήγουμε νεκροί.

Προχωρώντας να πούμε πως όσον αφορά τον τεράστιο χάρτη, τα quests και γενικά το mail lore μην περιμένετε πολλά πράγματα. Όλη η ιστορία (η όποια ιστορία), περιορίζεται στο διάβασμα σημειώσεων, βιβλίων, logs και γενικά κειμένων που έχουν απομείνει πριν από την καταστροφή. Μέχρι εκεί όμως, μία κατευθυντήρια οδός, μία ιστορία με αρχή, μέση και τέλος δεν υπάρχει.

Όλα οδηγούν -ακόμη και στα quests- στο πως θα πρέπει να συμπεριφερθείς στο Online κομμάτι του παιχνιδιού. Από εκεί και πέρα όλα τα άλλα είναι ίδια, ένα Fallout 4.

Το crafting, το looting, το character customization όλα μα όλα.

Διαφορές όμως έχουμε στα S.P.E.C.I.A.L και V.A.T.S. Αρχίζοντας από το δεύτερο, να πούμε πως δεν υπάρχει η δυνατότητα ”παγώματος” του χρόνου και έτσι υπάρχει μια ενδιάμεση οδός. Το εν λόγω feature λειτουργεί ως auto aim το οποίο εν τέλει δεν θα χρειαζόταν αν το Manual shooting λειτουργούσε. Λόγω του χαμηλού framerate αυτό δεν επιτυγχάνεται. Το shooting και τα όπλα είναι πραγματικά πολύ ”ρηχά” σε feeling.

Προχωρώντας στo S.P.E.C.I.A.L, το οποίο αφορά τα attributes να πούμε πως πλέον δεν έχουμε skills. Όλα έχουν αντικατασταθεί από κάρτες. Στο παιχνίδι υπάρχει ένα card slot για κάθε ένα attribute μέσω του οποίου προσαρμόζουμε το στυλ παιχνιδιού που θέλουμε ανάλογα και το level μας φυσικά.

Μπορώ να πω πως ήταν ίσως το μοναδικό feature που μου άρεσε και ήθελα να εξελίξω παίζοντας.

Περνάμε φυσικά και στο PvP κομμάτι του παιχνιδιού όπου και εδώ τα πράγματα δεν ρέουν καλά. Η Bethesda προκειμένου να γλιτώσει τις όποιες κακιές συμπεριφορές και αψιμαχίες των παικτών επέλεξε κάποια ανορθόδοξα πράγματα στο PvP. Για παράδειγμα, εάν κάποιος παίκτης μας πυροβολήσει το damage δεν είναι μεγάλο μέχρι εμείς να του γυρίσουμε πίσω τα πυρά μας. Αυτό δεν λειτουργεί σωστά. Πάρα πολλές φορές έπεσα, μιας και δεχόμουν επιθέσεις από πολλαπλά μέτωπα και παίκτες ή ακόμη και ομάδες.

Και εδώ που απόρησα είναι πως κάθε παίκτης παίρνει το δικό του Loot ”λουτάροντας” ακόμη και το ίδιο πτώμα με άλλον παίκτη!

Δεν θα ήθελα να το τραβήξω άλλο…

Το παιχνίδι πάσχει από πάρα πολλά προβλήματα τόσο σε gameplay όσο και τεχνικό τομέα. Μου δίνεται η εντύπωση πως ακόμη και το ίδιο δεν ξέρει τι κάνει και είναι χαμένο.

Θεωρώ δε τουλάχιστον ντροπιαστικό την Bethesda να δίνει πάσα στο community για βοήθεια λέγοντας πως μαζί θα διορθώσουμε το παιχνίδι, η βοήθειά σας είναι πολύτιμη. Όμως δεν μιλάμε για ένα παιχνίδι με μικρά λαθάκια που έτυχαν να ξεφύγουν. Μιλάμε για ένα παιχνίδι το οποίο χρειάζεται χρόνο ίσως και χρόνια δουλειάς ακόμη ώστε να έρθει σε ένα OK σημείο.

Θέλω να είμαι ειλικρινής. Η ιδέα ήταν πάρα πολύ ενδιαφέρουσα. Το αποτέλεσμα επισκίασε ακόμη και τις προθέσεις της εταιρίας να φτιάξει κάτι μοναδικό. Ίσως είχε μία ευκαιρία και την έχασε κάνοντας πέρα για πέρα λάθος κινήσεις.

Το μόνο σίγουρο είναι πως το παιχνίδι θέλει πάρα πολύ χρόνο. Ελπίζω να τα καταφέρει η Bethesda, αλλά το εγχείρημα είναι μεγάλο και ήδη η η κοινότητα έχει κουραστεί.

Το θέμα είναι πως εσύ Bethesda πιστεύεις σε αυτό;

Ευχαριστούμε την G3 Great Games για την παραχώρηση του παιχνιδιού ώστε να επιτευχθεί το Review.

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Gameplay
5
Γραφικά
4.5
Ήχοι και Soundtrack
6
Ψυχαγωγία
5
Αντοχή στον Χρόνο
4.5
Προηγούμενο άρθροΤα UK Charts της εβδομάδας
Επόμενο άρθροTEKKEN 7: Ο Negan εμφανίζεται και σπάει κρανία στο πρώτο Gameplay
George Nterilas
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
fallout-76-reviewΤραγωδία στην Wasteland... Η αλήθεια πως με την ανακοίνωση του Fallout 76 πολλοί απόρησαν για το πως κατάφερε η Bethesda σε τόσο λίγο χρονικό διάστημα να δημιουργήσει ακόμη ένα μεγάλο παιχνίδι, δεδομένου πως το Fallout 4 ήταν ένας γίγαντας σε έκταση και χρειάστηκε αρκετά χρόνια...

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.