Final Fantasy VII: Crisis Core Reunion | Review

522

Ακολουθώντας την κυκλοφορία του Final Fantasy VII:Remake, ακολουθεί επιτέλους το πολυαγαπημένο prequel σε μία remake/ remaster έκδοση για μοντέρνες κονσόλες.

Το Crisis Core είχε πρώτα κυκλοφορήσει στο Playstation Portable το 2007 (Που καιρός…) και είχε συστήσει καινούριους χαρακτήρες στον μύθο του Final Fantasy VII, αλλά επίσης μας έδειξε σημαντικά γεγονότα τα οποία έπλασαν τους χαρακτήρες και τις πεποιθήσεις τους, όπως αυτές ήταν στο κύριο παιχνίδι.

Τώρα, 15 χρόνια μετά, μπορείτε και εσείς να ξαναζήσετε αυτή την περιπέτεια που σημάδεψε πολλούς, με ανανεωμένα γραφικά, νέο voice acting, φρεσκαρισμένο UI, πιο μοντέρνο User Experience και combat system που είναι εμπνευσμένα από το VII Remake.

STORY

Στρατιώτης πρώτης κλάσης…σχεδόν, είναι ο Zack Fair, ο κύριος χαρακτήρας του Crisis Core όπου δουλεύει για το Shinra Electric Company (όσοι έχετε παίξει το VII, λογικά τους θυμάστε.)

Ο πόλεμος με το Wutai clan συνεχίζετε, και η Shinra έχει χάσει κύριους στρατιώτες της σε λιποταξία, συγκεκριμένα ένα πρώτης κλάσης στρατιώτη, τον Genesis.

Μετά από μια πετυχημένη αποστολή ενάντια στο Wutai Clan, ο Zack και ο φίλος του Angeal (Ο οποίος στην πλάτη του έχει το εικονικό Buster Sword που αργότερα καταλήγει στα χέρια του πολυαγαπημένου μας Cloud Strife) πέφτουν σε ενέδρα από μυστηριώδες φιγούρες.

Με τον Angeal άφαντο, τις ηττημένες φιγούρες να φέρουν το πρόσωπο του Genesis, και την εμφάνιση του μονόπτερου αγγέλου να προειδοποιεί τον Zack, τι συμβαίνει ακριβός άραγε;

Η ιστορία του Crisis Core είναι πολυαγαπημένη στους θαυμαστές της σειράς, και είδα και εγώ επιτέλους το γιατί.

Σας περιμένει μια περιπέτεια γεμάτη συναισθήματα που εμπλουτίζεται από όμορφα γραμμένους χαρακτήρες.

COMBAT

Το combat του παιχνιδιού είναι μοναδικό.

Παρόλο που η έμπνευση από το Remake είναι ξεκάθαρη, το παιχνίδι διατηρεί το real-time combat, χωρίς να σταματά η ροή της μάχης όταν θέλετε να επιλέξετε κάποιο spell or skill.

Παράλληλα, την επιστροφή του κάνει το άκρως ενδιαφέρων DMV system.

Το DMV είναι ένα σύστημα το οποίο συνεχώς “γυρίζει” την ώρα της μάχης, σκεφτείτε σαν slot machine.

Αναλόγως με το πού θα σταματήσει, κερδίζετε διάφορα buffs/ abilities στην μάχη που είστε.

Για παράδειγμα, τα spells σας δεν κοστίζουν MP, επιπρόσθετη ζωή, limit breaks (Special Attacks), summons και πολλά άλλα.

Αρχικά, ήμουν καθέτως ενάντιων του DMV συστήματος, διότι δεν μου αρέσει η απόδωση μου σε μία μάχη να καθορίζετε από τύχη.

Παρόλα αυτά, παίζοντας το παιχνίδι στο HARD, και προχωρώντας αρκετά, έχω καταλάβει ότι παρόλο που το DMV σύστημα ναι, βασίζετε σε τύχη και δεν έχω εγώ κάποια επιρροή πάνω, το πραγματικό skill check του παιχνιδιού, είναι το resource management και adaptability σου σαν παίκτης στα αποτελέσματα που σου φέρνει το DMV.

Από τι στιγμή που αυτό έκανε κλικ, κατάλαβα ότι το combat system του Crisis Core είναι από τα καλύτερα της σειράς.

MATERIA & DEPTH

Για να μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Spells & Skills στο combat, πρέπει να έχετε τα απαραίτητα Materia, σκεφτείτε πως είναι ένας συνδυασμός πανοπλίας με gems, για όσους δεν γνωρίζουν τι είναι.

Materia μπορείτε να βρείτε από πολλές πηγές, αλλά άκρως η καλύτερη και η πιο ενδιαφέρων είναι το Materia Fusion, που ξεκλειδώνετε στο Chapter 3.

Αυτό το σύστημα σας επιτρέπει να ενώσετε 2 materia για να δημιουργήσετε ένα πιο δυνατό materia.

Το σύστημα είναι πολύ καλοφτιαγμένο και σας επιτρέπει να εφαρμόσετε τον τρόπο μάχης σας όπως εσείς προτιμάτε, το λάτρεψα.

EXPLORING

Το Crisis Core, το οποίο αρχικά σχεδιάστηκε για το PSP, είναι πολύ γραμμικό.

Δυστυχώς δεν υπάρχει ιδιαίτερη εξερεύνηση, και μπορεί ακόμη και να ονομαστεί παιχνίδι διαδρόμου. (Δηλαδή, περπατώντας από την μία μάχη στην άλλη, χωρίς κάποια ουσιώδες εξερεύνηση.)

Και εδώ έρχεται το μεγαλύτερο μου παράπονο για το Crisis Core.

Μπορεί η Square να άλλαξε το Combat System, τα Visuals, το Voice Acting και όλα όσα αρχικά ανέφερα, αλλά δεν έχει αλλάξει το core game design του παιχνιδιού, και δυστυχώς στη σήμερον ημέρα, νιώθει πως είναι ένα προϊόν της εποχής του.

Πολύ συχνά θα βγείτε από ένα cinematic, θα περπατήσετε 10 βήματα και θα μπείτε είτε σε μάχη (η οποία δεν μπορείτε να δείτε ότι ακολουθεί, σκεφτείτε random encounters, ή ακόμη ένα cinematic).

Καταλαβαίνω πως δεν μπορεί να αλλάξει αυτό χωρίς να αλλάξει όλο το παιχνίδι και να ακολουθήσει τα βήματα του Remake, αλλά καταντά λίγο κουραστικό, όταν το μόνο που θέλω είναι να κάτσω να παίξω και όχι να είμαι παρατηρητής.

Ευτυχώς το παιχνίδι έχει μια πληθώρα από side missions, όπου μπορείτε να παίξετε όσες φορές θέλετε, οι οποίες προσφέρουν λίγο περισσότερο αυτή την εξερεύνηση που δεν έχει η κύρια ιστορία του παιχνιδιού.

SOUNDS

Το μόνο μου παράπονο σε ότι αφορά τον ήχο του παιχνιδιού, είναι ο τρόπος που παραδίδουν τα λόγια τους στην αγγλική μεταγλώττιση του παιχνιδιού.

Οι φωνές είναι άψογες, αλλά η συνομιλίες μεταξύ των χαρακτήρων αρκετές φορές νιώθουν πως δεν είχαν σωστή κατεύθυνση και δεν γνώριζαν όλο το context οι ηθοποιοί.

PERFORMANCE

Το παιχνίδι το παίζω άπταιστα στο PS5 με 4K60FPS και το έχω δοκιμάσει επίσης στο Nintendo Switch (εννοείτε), όπου η εμπειρία είναι πολύ ομαλή στα 720P30FPS.

Μην διστάσετε να το αγοράσετε στην πλατφόρμα προτίμησης σας, δεν υπάρχει λάθος επιλογή.

SUMMARY

Συνοψίζοντας, ακόμη και για όσους δεν έχουν παίξει το FFVII, ή ακόμη και το Remake, αν ενδιαφέρονται να ξεκινήσουν το ταξίδι τους στο μύθο του FFVII universe, το Crisis Core είναι ένα πολύ ικανοποιητικό starting point.

Για όσους όμως είναι ήδη επενδυμένοι στο universe, δεν πρέπει να χάσουν το Crisis Core.

Είναι μία εμπειρία η οποία δίνει φως σε διάφορα γεγονότα του VII, και με το Remake Part 2 (Rebirth) να κυκλοφορεί του χρόνου, τώρα είναι η καλύτερη ευκαιρία να παίξετε την ιστορία του Zack Fair, να μάθετε απο πού προήλθε το ικονικό Buster Sword, και γιατί ο Sephiroth… είναι ο Sephiroth.

Ευχαριστούμε θερμά την G3 Great Games. για την παραχώρηση του παιχνιδιού.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.