WWE 2K22 Review | ”Χτυπάει” όντως διαφορετικά αυτή τη φορά!

0
265

Με το μότο ”It Hits Different”, η 2K μας συστήνει έπειτα από σχεδόν 2 χρόνια απουσίας το ολόφρεσκο WWE 2K22, ένας τίτλος ο οποίος έρχεται μετά από το άκρως προβληματικό και κακό WWE 2K20, το οποίο κυκλοφόρησε το 2019 και αποτέλεσε σίγουρα ένα τεράστιο μάθημα και για την ίδια τη 2K αλλά και τη Visual Concepts.

Αν και δεν έχουμε την εκτόξευση του franchise σε κάτι εντελώς νέο, η ανανεωμένη gameplay μηχανή το καθιστά περισσότερο διασκεδαστικό και φυσικά σωστό, από άποψη τεχνικών ζητημάτων.

Η νέα μηχανή, έρχεται αρχικά πολύ πιο απλή σε βασικούς μηχανισμούς, που αφορούν κάποια gameplay mechanics. Κάποια στοιχεία που πραγματικά ήταν αγγαρεία και δίχως λόγο περίπλοκα. Θα έλεγα πως απλά έγινε πιο arcade και ναι του ταιριάζει γάντι! Δε θέλω να πατάω 5 διαφορετικούς συνδυασμούς κουμπιών για να κάνω κάποια λαβή εντός του ring στον αντίπαλό μου. Ένα κουμπί σε μία απλή μορφή αρκεί!

Γενικά η διαδικασία του αγώνα έχει απλοποιηθεί και εν μέρει που θυμίζει το παλιό και προσωπικά αγαπημένο μου, Smackdown Vs. Raw, ίσως το καλύτερο WWE παιχνίδι μέχρι σήμερα.

Αυτή η απλοποίηση βασικών αξόνων του αγώνα δίνει παράλληλα και μία μεγαλύτερη ταχύτητα στο παιχνίδι, όχι στο πολύ arcade σημείο. Τόσο, όσο πρέπει. Το grappling χωρίζεται σε βαριές και ελαφριές κινήσεις οι οποίες ορίζονται από δύο κουμπιά. Είναι αυτό που είπα και πιο πάνω. Δε χρειάζεται πλέον να ακολουθήσεις μία τεράστια γκάμα εντολών, είναι όλα απλοποιημένα και όμορφα. Τα melee combos καταλήγουν συνήθως σε μεγάλα chain attacks, καλό είναι να τα μελετήσετε πριν.

Πλέον τα minigames εντός των λαβών δεν υπάρχουν και επιστρέφει η πιο διασκεδαστική και απλοϊκή, μορφή του να πατάς απλά κάποια κουμπιά, για να απελευθερωθείς από τη λαβή. Κάτι σαν quick time events.

Για να μπορέσετε να προσφύγετε στις non-stop επιθέσεις των αντιπάλων σας, η 2Κ έχει ενσωματώσει ένα νέο κοντέρ το οποίο ονομάζεται Breaker, το οποίο σας αναγκάζει να προβλέψετε στην ουσία τις κινήσεις του αντιπάλου σας, πατώντας το ίδιο κουμπί, το οποίο θεωρείτε πως θα πατήσει και ο αντίπαλός σας!

Το συγκεκριμένο feature μπορεί να γίνει enabled μόνο σε grapple επιθέσεις και απλές επιθέσεις. Αυτό δίνει τη δυνατότητα και στους δύο παίκτες να εκτελούν real-time κινήσεις ο ένας προς τον άλλον, αντί να καταφεύγουν σε άλλες λύσεις.

Να πούμε πως ένα πολύ καλό στοιχείο είναι η εκμάθηση των νέων στοιχείων που αφορούν το gameplay στην αρχή, οπότε σας προτρέπω να μην το παραβλέψετε! Βέβαια, το κακό εδώ είναι πως μένει μόνο στα βασικά και αυτά που αφορούν το gameplay εντός του ring, οπότε έκατσα και έψαξα για όλα τα υπόλοιπα, όπως για παράδειγμα πως να παίρνω διάφορα αντικείμενα εκτός ring κλπ.

Περνώντας στον οπτικό τομέα οι τεράστιες αλλαγές που βλέπω, είναι στα μοντέλα των χαρακτήρων καθώς και στα animations. Οι super stars του WWE έχουν αποτυπωθεί με τεράστια λεπτομέρεια και θυμίζουν σχεδόν απόλυτα τους αντίστοιχους του πραγματικού κόσμου.

Βέβαια, οι αλλαγές συνεχίζουν να παραμένουν στο επίπεδο των χαρακτήρων και όσα διαδραματίζονται εντός του ring, μιας και σε όλα τα υπόλοιπα δεν είδα κάποια διαφορά. Όπως για παράδειγμα στο κοινό, ή στο περιμετρικό χώρο του σταδίου, ή του περιβάλλοντος χώρου.

Να πούμε φυσικά πως ο τίτλος έχει μία πραγματικά τεράστια γκάμα από superstars που αγγίζει σχεδόν τον αριθμό των 200 (168 για την ακρίβεια), ενώ για πρώτη φορά βλέπουμε τόσες πολλές αρένες. Μέσα σε αυτές θα βρούμε εμβληματικές στιγμές και πεδία μάχης, όπως το Halloween Havon 1997 το οποίο λατρεύω τόσο σε επίπεδο ιστορίας όσο και σε επίπεδο design, καθώς και για το πως αποτυπώνεται εντός του παιχνιδιού.

Μερικά θέματα αντιμετώπισα στο online. Άλλοτε είχα αποσυνδέσεις, άλλοτε με πετούσε, ή δεν έβρισκε αγώνα ή ακόμη και ο αντίπαλος φαινόταν πως είχε θέμα σύνδεσης και αυτό προκαλούσε lag εντός του αγώνα. Λογικά με κάποιο μελλοντικό Update θα επιλυθεί το πρόβλημα, ελπίζω.

Nα πω, πως το χάλι που αντιμετωπίσαμε στο WWE 2K20 δεν υπάρχει εδώ, ούτε στο ελάχιστο. Όμως μερικές φορές αντιμετώπισα κάποια αλλόκοτα πράγματα όπως, όταν έστελνα στα σχοινιά του ring τον αντίπαλο και αυτός μπερδευόταν εντός αυτών και στην ουσία σκοινί και αντίπαλος ”γκλίτσαραν” παρέα. Κάτι τέτοια σκηνικά αλλά εξαιρετικά λίγες φορές, που φυσικά δε χάλασαν την εμπειρία, πιο πολύ με έκαναν να γελάω.

WWE 2K δίχως Modes δε λέει, και ένα από τα αγαπημένα μου φυσικά είναι το Showcase. Για όσους δε γνωρίζουν, πρόκειται για ένα mode, το οποίο λειτουργεί ως διαδραστικό ντοκιμαντέρ, το οποίο ακολουθεί την πορεία του εκάστοτε super-star, ο οποίος συνήθως βρίσκεται και στο εξώφυλλο του παιχνιδιού.

Ο φετινός τίτλος είναι αφιερωμένος στον τιτάνα Rey Mysterio. Στο showcase θα ακολουθήσουμε την πορεία του Rey από την αρχή της καριέρας του, παίζοντας συνολικά 12 αγώνες που σημάδεψαν την καριέρα του και τον έφεραν στο επίπεδο που είναι σήμερα.

Από το 1997 με τον εμβληματικό αγώνα έναντι του αείμνηστου Eddie Guerrero έως και τον σκληρό αγώνα του 2009 στο SummerSlam για τον τίτλο του Intercontinental πρωταθλητή έναντι του Dolph Ziggler.

Οφείλω όμως να εκφράσω τα παράπονά μου για την έλλειψη ιστορικών στιγμών του Rey, όπως την κατάκτηση του World Championship στο WrestleMania 22 από τον Kurt Angle, ο οποίος δε βρίσκεται στο παιχνίδι βεβαίως.

Ακόμη ένα εξαιρετικό και αγαπημένο mode είναι το MyRise. Ένα mode το οποίο δημιουργείς τον δικό σου χαρακτήρα και χτίζεις την καριέρα του δικού σου Super Star.

Ξεκινάς από το NXT φτάνοντας στα μεγάλα σαλόνια του WWE. Στο Mode υπάρχει και μία δόση RPG μιας και υπάρχουν διάφορα μονοπάτια που μπορείς να ακολουθήσεις ανάλογα τις επιλογές σου. Γενικά είναι ένα καλογραμμένο mode με αρκετές προσθήκες και πιο καθαρά δομημένο στο τι θέλει να κάνει.

Συνεχίζουμε με το Creation Suite, το οποίο μένει γενικά στάσιμο σε σχέση με το παρελθόν. Συνεχίζει να είναι διασκεδαστικό επιτρέποντας σας να φτιάχνετε πρωταθλήματα, τις αρένες, τους super-stars, αλλά στο τέλος της ημέρας δεν αλλάζει κάτι στον πυρήνα του.

Θα ήθελα να σταθώ στο Universe Mode το οποίο σας προσφέρει τον έλεγχο ενός μεμονωμένου brand, συμπεριλαμβανομένων των drafts των superstars, της κράτησης σε shows, αλλά και τον έλεγχο προσωπικοτήτων, για να κερδίσετε έναν πόλεμο σε αξιολογήσεις έναντι αντίπαλων brands. Ένα παιχνίδι εντυπώσεων και καλύτερου marketing θα έλεγα, ότι είναι δηλαδή στον πυρήνα του, στην πραγματική ζωή το WWE ως brand. Ένα άκρως ιδιαίτερο mode, το οποίο απόλαυσα πολύ.

Τέλος, έχουμε και το MyFaction. Φυσικά, όλο το mode είναι χτισμένο γύρω από τα microtransactions, καθώς αγοράζετε διάφορα πακέτα από κάρτες με πραγματικά χρήματα ή in-game νόμισμα, το οποίο και πάλι όμως προκύπτει από το πρώτο, δημιουργώντας τη δικιά σας φατρία από τις καλύτερες κάρτες, οι οποίες διακρίνονται για τα στατιστικά τους, ή τα special χαρακτηριστικά που έχουν να προσφέρουν.

Καλείστε να ανταγωνιστείτε αντίπαλες φατρίες ενώ αξίζει να αναφέρουμε πω υπάρχουν τόσο ημερήσια όσο και εβδομαδιαία challenges. Τα πακέτα δεν είναι overpriced και μπορείτε να βγάλετε αρκετά in-game χρήματα, παίζοντας αγώνες αλλά αυτή η λογική δε με βρίσκει σύμφωνο.

Όπως επίσης, δε με βρίσκει σύμφωνο η τακτική της 2Κ με της διαφημίσεις. Για να είμαι δίκαιος, δεν έχουμε το χάλι που βλέπουμε στα 2K μπασκετικά παιχνίδια, αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν και εδώ, έστω και σε μειωμένο αριθμό.

Επίσης, να πω πως λάτρεψα το soundtrack του παιχνιδιού. Ως λάτρης της Metalcore και γενικά της core σκηνής, βρήκα τον ευατό μου να περιπλανιέται στα μενού του παιχνιδιού, μόνο και μόνο για να ακούσουν κομμάτια όπως το Final Episode από Asking Alexandria, Happy Song από Bring me the Horizon και άλλα. Φυσικά, υπάρχει ποικιλία στα μουσική είδη, αλλά με χαροποίησε το γεγονός, πως βρήκα μέσα μουσική στα δικά μου ακούσματα.

Τι έχουμε λοιπόν;

Δύο χρόνια σχεδόν απουσίας δεν καθιστούν το WWE 2K22 έναν τίτλο φαινόμενο και την επιτομή του wrestilingμ αλλά ένα πάρα πολύ μεγάλο βήμα προς τι σωστή κατεύθυνση. Σαν παλιός παίκτης, είδα πάρα πολλά όμορφα στοιχεία, τα οποία που θύμισαν και το παρελθόν, μεταφρασμένα στη σύγχρονη εποχή, κάτι το οποίο με ικανοποίησε.

Μιλάμε για ένα άρτιο παιχνίδι, τεχνικά -σχεδόν- αψεγάδιαστο και πάνω από όλα, απέριττα διασκεδαστικό εάν και με τα μειονεκτήματα του. Θεωρώ πως η Visual Concepts, έπρεπε να πάρει το μάθημα της με το WWE 2K20, και προσφέροντας το WWE 2K22, έχει βρει το σωστό μονοπάτι για να φτάσει ξανά το franchise στην κορυφή.

Ευχαριστούμε την G3 Great Games για την παραχώρηση του παιχνιδιού ώστε να επιτευχθεί το Review.

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Gameplay
8
Γραφικά
8
Ηχητικός Τομέας
7
Ψυχαγωγία
9
Αντοχή στον Χρόνο
9
Ήχος και Soundtracks
7
Προηγούμενο άρθροΤο Dead Space Remake θα έρθει στις αρχές του 2023
Επόμενο άρθροΝέο State of Play αφιερωμένο στο Hogwarts Legacy!
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
wwe-2k22-review-%cf%87%cf%84%cf%85%cf%80%ce%ac%ce%b5%ce%b9-%cf%8c%ce%bd%cf%84%cf%89%cf%82-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%bf%cf%81%ce%b5%cf%84%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b1%cf%85%cf%84%ce%ae-%cf%84Το WWE 2K22 είναι το παιχνίδι το οποίο θέτει τη βάση, για να περπατήσει στο σωστό μονοπάτι το franchise, μέσω ενός άρτιου τεχνικά τίτλου. Ένα άκρως διασκεδαστικό παιχνίδι που δεν θα απογοητεύσει κανέναν!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.