Sniper Ghost Warrior Contracts 2 Review – H βολή δε βρήκε σωστά τον στόχο της

767

Θυμάμαι που για πρώτη φορά είχα δοκιμάσει το Sniper: Art of Victory, πίσω στα χρόνια. Ο τίτλος, που έμελε να γεννήσει μία σειρά αφιερωμένη στον Sniping. Ένα masterclass εάν μπορεί να μου επιτραπεί η έκφραση, στο πως θα μπορέσεις να γίνεις και εσύ ένας άλλος ελεύθερος σκοπευτής.

Μέχρι και πρόσφατα το παιχνίδι κυμαινόταν σε μία άκρως διασκεδαστική και ενδιαφέρουσα φόρμουλα η οποία αποτελούνταν κατά κύριο λόγο έως και ολοκληρωτικά από sniping και στόχους.

Στο Ghost Warrior Conctracts 2, αυτό αλλάζει λίγο μιας και η προσθήκη κοντινών επαφών και αποστάσεων υπάρχει σε μεγάλο βαθμό και δεν ξέρω εάν αυτό δικαιολογεί και το ίδιο το παιχνίδι και σαν τίτλο και σαν ύπαρξη.

Για να μην παρεξηγηθώ το παιχνίδι συνεχίζει να έχει να κάνει με το sniping και όλοι οι μηχανισμοί του παιχνιδιού βρίσκονται εκεί σε μία πολύ καλή συνταγή, η οποία δε σου χαϊδεύει καθόλου τα αυτιά και είναι εξαιρετικά δύσκολη. Με λίγη εξάσκηση στην αρχή, μιας και σας συστήνω να παίξετε το tutorial διότι δε θα τη βγάλετε καθαρή, κατάφερα να μάθω πως λειτουργεί το windage range και φυσικά να ελέγχω το Scope μου (zeroing) ανάλογα την απόσταση.

Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι παράμετροι όπως οι καιρικές συνθήκες, οι οποίες απαιτούν ακόμη περισσότερη προσήλωση στο πως θα ρυθμίσετε τη διόπτρα σας. Έπιασα τον εαυτό μου πολλές φορές να κάθετε πάνω από 10 λεπτά ώστε να βρει τη σωστή ρύθμιση για το one perfect shot.

Αναμφίβολα το παιχνίδι έχει το καλύτερο sniping που κυκλοφορεί εκεί έξω. Όμως, το Contracts 2, έχει ένα ελάττωμα. Ο σχεδιασμός του είναι έτσι, όπου σε οδηγεί αναγκαστικά να απομακρύνεστε από το sniping και να εξουδετερώνεις εχθρούς από κοντά. Η αίσθηση των όπλων είναι αρκετά καλή και όπλο με το όπλο διαφέρουν στο πως τα νοιώθεις την ώρα του Gameplay και πως αυτά συμπεριφέρονται.

Η εκάστοτε αποστολή στο παιχνίδι, χωρίζεται σε συμβόλαια, τα οποία χωρίζονται σε ένα περιβάλλον open-world όπου υπάρχει και ένα μικρό περιθώριο εξερεύνησης. Στην ουσία έχουμε δύο κατηγορίες συμβολαίων.

Αρχικά έχετε τους πιο κοντινούς σε απόσταση στόχους, κοντά στα 200m, όπου εκεί εμπλέκεται και το κρυφτό, και το stealth στοιχείο με τις κοντινές αποστάσεις.

Από την άλλη έχουμε τα Long Shot συμβόλαια, τα οποία σας τοποθετούν σε παρόμοιες ανοιχτού κόσμου περιοχές, σε αποστάσεις που φτάνουν και το ένα μίλι μακριά. Εκεί πραγματικά θα βιώσετε το τι σημαίνει να είσαι sniper.

Στην ουσία αυτό προσδίδει και μία ποικιλία στο παιχνίδι. Στα κλασσικά συμβόλαια χρησιμοποιείται κυρίως μικρού μήκους rifles, και το sniper είναι απλά ένα πρόσθετο όπλο στην κατοχή σας. Στα long shot συμβόλαια, έχετε μαζί σας ένα τεράστιο sniper, όπου δίχως αυτό δεν μπορείτε να κάνετε τίποτα.

Όσον αφορά τους στόχους, πρόσεξα αρκετές ομοιότητες με το HITMAN franhcise. Αρκετοί από τους στόχους είναι κρυμμένοι σε κτίρια, περικυκλωμένοι από ασφάλεια και πάει λέγοντας.

Αυτό που επίσης βρήκα κοινό είναι τα επιπρόσθετα in-game χρήματα και skill tokens τα οποία μπορείτε να πάρετε κάνοντας προαιρετικές προκλήσεις. Για παράδειγμα, μία αποστολή, μου ανέδειξε να σκοτώσω δύο στόχους με μόνο μία σφαίρα.

Φυσικά, υπάρχουν και τα gadget, τα οποία υποφέρουν από έλλειψη καινοτομίας. C4, χειροβομβίδες και πάει λέγοντας. Φυσικά, μπορείτε να κάνετε upgrade τα όπλα σας, τις δεξιότητές σας καθώς και τα abilities σας.

Το κακό σε όλο το σύστημα sniping είναι ότι το headshot είναι μόνο ο τρόπος για να εξασφαλίσεις ένα εγγυημένο Kill. Κατά κύριο λόγο, εάν η σφαίρα πάει σε άλλο μέρος του σώματος, τότε ολόκληρο στρατόπεδο και στρατός έρχεται εναντίον σου. Μοιάζει μεν ρεαλιστικό στην όλη εμπειρία αλλά πολλές φορές καταντάει αρκετά κουραστικό.

Στον τεχνικό τομέα το παιχνίδι στέκεται πολύ καλά. Δεν έχει γραφικά που θα σου κόψουν την ανάσα, αλλά στέκεται στο ύψος των περιστάσεων. Όσον αφορά το optimization του παιχνιδιού, έτρεχε μία χαρά δίχως προβλήματα και δίχως bugs και Glitches.

Ο ηχητικός τομέας και αυτός κυμαίνεται σε φυσιολογικά επίπεδα, όχι κάτι το εξαιρετικό αλλά ούτε το κακό.

Από το παιχνίδι λείπει αυτή η σπίθα. Υπάρχει μία γερή βάση η οποία, αφορά το εξαιρετικό Sniping, το οποίο ξεφεύγει από τα όρια του videogame και πάει στο απόλυτο simulation αλλά μέχρι εκεί.

Μεγάλο μέρος του παιχνιδιού πάει σε μάχες κοντινές και ουδεμία επαφή έχει με το sniping, το customization των όπλων δεν έχει νόημα και είναι πολύ φτωχό όπως και το Skill Tree. Παρ’ αυτά υπήρχαν στιγμές κατά την εμπειρία μου στο παιχνίδι, όπου το απόλαυσα.

Αλλά πάλι κάτι έλλειπε…

Ευχαριστούμε την G3 Great Games και τη CD Media για την παραχώρηση του παιχνιδιού, ώστε να επιτευχθεί το Review.

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Ιστορία
6
Gameplay
8
Γραφικά
7
Ψυχαγωγία
7
Αντοχή στον Χρόνο
7
Ήχος και Soundtracks
7
Προηγούμενο άρθροH RAZER στην Ε3 2021
Επόμενο άρθροΌλες οι ανακοινώσεις της Nintendo στην Ε3 2021
George Nterilas
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
sniper-ghost-warrior-contracts-2-review-h-%ce%b2%ce%bf%ce%bb%ce%ae-%ce%b4%ce%b5-%ce%b2%cf%81%ce%ae%ce%ba%ce%b5-%cf%83%cf%89%cf%83%cf%84%ce%ac-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%cf%83%cf%84%cf%8c%cf%87%ce%bf-%cf%84Εξαιρετικό στον τομέα του sniping το οποίο όμως δε μονοπωλεί το ενδιαφέρον όπως θα έπρεπε. Εάν είσαι λάτρης, αξίζει να το δοκιμάσεις, αλλά να είσαι έτοιμος να φύγεις πολλές φορές από τη θέση του ελεύθερου σκοπευτή για μάχες σώμα με σώμα. Φιλότιμη προσπάθεια αλλά κάπου χάθηκε.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.