Concrete Genie Review

823

Το Concrete Genie ανακοινώθηκε το 2017 στην έκθεση Paris Games Week και δημιουργήθηκε από την PixelOpus, ένα in-house studio της Sony και κυκλοφόρησε προσφάτως, στις 8 Οκτωβρίου αυτού του έτους. Χωρίς πολλά πολλά λοιπόν, πάμε να δούμε περί τίνος πρόκειται.

ΙΣΤΟΡΙΑ

Η ιστορία μας έχει ως πρωταγωνιστή τον Ash (όχι αυτόν που σκεφτήκατε όλοι!), ένα έφηβο ζωγράφο ο οποίος συχνάζει στην μολυσμένη πόλη Denska και υπόκειται ανελέητο bullying, και αυτό θα είναι ένας από τους κεντρικούς άξονες του παιχνιδιού. Όταν λοιπόν οι νταήδες μια μέρα κλέβουν το μπλοκ σχεδίων του Ash και σκορπίζουν τις σελίδες του, αποστολή μας γίνεται να τις μαζέψουμε ξανά. Σε αυτή την πορεία, ο Ash ανακαλύπτει ότι ένα από τα τέρατα που είχε σχεδιάσει στο μπλοκ του είναι ζωντανό και έχει το όνομα Luna! Εκεί του φανερώνεται ένα (ελαφρώς τεράστιο παρόλο που πρέπει να το κουβαλάει κιόλας) μαγικό πινέλο που μπορεί να ζωντανέψει τις ζωγραφιές του. Εκεί η Luna θα του δώσει άλλη μια αποστολή: να εξαγνίσει την Denska από τη μόλυνση, χρησιμοποιώντας το πινέλο του. Στην πορεία, ο Ash θα πρέπει να αποφύγει και τους νταήδες που τον κυνηγούν.

GAMEPLAY

Το μεγαλύτερο ατού και το σημείο που κάνει το Concrete Genie να ξεχωρίζει είναι ο χειρισμός του πινέλου σας, που χρησιμοποιεί τα motion controls του DualShock 4 αντί του κλασσικού χειρισμού με κάποιο analog stick. Σε όλες τις περιοχές που πρέπει να “καθαρίσετε” υπάρχουν απλοί γρίφοι τους οποίους θα πρέπει να λύσετε με τη βοήθεια των genies σας. Επίσης οι νταήδες καραδοκούν και θα είναι εκεί να σας σταματήσουν, οπότε θα πρέπει να φροντίσετε να μη σας πιάσουν. Αυτό θα το πετύχετε ανεβαίνοντας σε ταράτσες αλά Assassin’s Creed, που θα σας επιτρέψει να βρείτε ακόμα περισσότερες σελίδες από το μπλοκ. Όσες περισσότερες σελίδες βρείτε, τόσα περισσότερα σχέδια θα μπορείτε να ζωγραφίζετε στους τοίχους της Denska όπως και να κάνετε customize τα genies σας με διαφόρων ειδών φτερά, κερατάκια, ουρές και άλλα.

ΓΡΑΦΙΚΑ

Το Concrete Genie μας προσφέρει δύο διαφορετικά είδη απεικόνισης, ένα για το actual gameplay, το οποίο προδίδει ότι η PixelOpus είναι ακόμα στο ξεκίνημα και θα περιγραφόταν ως πιο τρισδιάστατο με αρκετά έντονες διαφοροποιήσεις μεταξύ των μολυσμένων κομματιών της πόλης και των περιοχών που έχετε καθαρίσει και ένα το οποίο βλέπουμε μόνο όταν ο Ash έρχεται αντιμέτωπος με τις αναμνήσεις όποιου τυχαίνει να κρατάει το μαγικό πινέλο μαζί του εκείνη τη στιγμή με το στυλ αυτή τη φορά να είναι πολύ πιο απλό, δισδιάστατο αλλά αρκετά ικανό να απεικονίσει πολλά συναισθήματα. Παρόλα αυτά, τα γραφικά του παιχνιδιού είναι ακριβώς αυτό που πρέπει να είναι, νιώθω πως αν βλέπαμε πολύ ανώτερα γραφικά θα καταλήγαμε να σχολιάζαμε αυτά αντί το μήνυμα που προσπαθεί να περάσει το παιχνίδι, οπότε μπράβο από εμένα!

ΜΟΥΣΙΚΗ

Ο ήχος στο Concrete Genie δεν έχει κάτι το ιδιαίτερο αλλά είναι ακριβώς όσο προσεγμένος πρέπει για ένα παιχνίδι που στην ουσία έχει να κάνει με μαγικές ζωγραφιές. Έχει μια παιδικότητα που ξυπνάει πολύ όμορφα συναισθήματα και θα σας κεντρίσει το ενδιαφέρον καθώς τονίζει αρκετά σωστά θα έλεγα το τι διαδραματίζεται εκείνη τη στιγμή στο παιχνίδι.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Πρέπει να γράψω και για αυτό ε; Ξέρετε κάτι; Εγώ πέρασα καλά! Το Concrete Genie είναι ένα άκρως ευχάριστο διάλειμμα από τους συνεχόμενους ΑΑΑ τίτλους που φαίνεται να μας κατακλύζουν αυτές τις μέρες.

ΤΕΛΙΚΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

Για να φύγει από τη μέση θα το πω τώρα γιατί θέλω να επικεντρωθώ στα καλά του παιχνιδιού: το μόνο κακό σημείο που μπορώ να βρω είναι πως το παιχνίδι δε χρειάζεται περισσότερο από ένα απογευματάκι για να τελειώσει. Ντάξει; Άντε πάμε στα καλά τώρα.

Λοιπόν, μου άρεσε τρομερά που το παιχνίδι προσπαθεί να μας περάσει δύο εντελώς επίκαιρα μηνύματα στις μέρες μας, δηλαδή το να στρέψουμε την προσοχή μας στο bullying, στο ότι είμαστε όλοι ίσοι – που είναι ακριβώς και ο λόγος που το παιχνίδι δεν έχει κάποιο σύστημα αξιολόγησης των ζωγραφιών, για να μας περάσει υποσυνείδητα το μήνυμα πως δεν θα είχε σημασία να γινόταν αυτό και στο πόσο σκ@τ@ τα έχουμε κάνει με το περιβάλλον και γενικότερα με τον κόσμο γύρω μας. Ακόμα πιο ωραίο είναι πως το studio επέλεξε να το κάνει αυτό με ένα πιο παιδικό τρόπο, βάζοντας μας στη θέση του Ash γιατί καμιά φορά αυτό χρειαζόμαστε, να δούμε τα πράγματα όσο πιο απλά μπορούμε, χωρίς να το πολυσκεφτόμαστε. Στην έρευνα μου για το παιχνίδι διάβασα πως το όλο gimmick με τα σχέδια στον τοίχο ήρθε από μια ιδέα ενός από τους developers που θυμάται σαν παιδί ζωγραφιές στους τοίχους, που είναι ακριβώς το αίσθημα που θα σας προκληθεί όταν παίξετε το παιχνίδι, και γιαυτό το λόγο my hat’s off to you, PixelOpus! Θα με διαβάσετε να το λέω πολλές φορές, όλα τα παιχνίδια έχουν κάτι να δώσουν και είναι εν δυνάμει έργα τέχνης και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται, ως ένα μέσο για να διηγηθούμε μια ιστορία… Το κλείνω εδώ γιατί θα ξεκινήσει το παραλήρημα…

Οπότε μην το πολυσκέφτεστε, αρπάξτε τα πινέλα σας και πάμε να ζωγραφίσουμε! Σαββατοκύριακο έρχεται, δεν έχετε δικαιολογία!!

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
ΙΣΤΟΡΙΑ
7
GAMEPLAY
7
ΓΡΑΦΙΚΑ
8
ΜΟΥΣΙΚΗ
6
Προηγούμενο άρθροAlan Wake’s American Nightmare και Observer δωρεάν στο Epic Games Store
Επόμενο άρθροAnorthosis Famagusta Esports Gaming Day
George Nterilas
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
concrete-genie-reviewΠεριμένω να δω πολλά άλλα από την PixelOpus, να συνεχίσει στην πορεία που ξεκίνησε, και επιμένω, έρχεται Σαββατοκύριακο – πάμε να ζωγραφίσουμε!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.