UFC 4 | Review

1762

Round 4… FIGHT!

Ο τέταρτος τίτλος του πλέον αγαπημένου MMA-fighting τίτλου επιστρέφει πιο στιβαρός και πλήρης όσο ποτέ. Όχι το UFC 4, δεν φέρνει κάτι το άκρως συγκλονιστικό σε σχέση με τον προκάτοχό του αλλά πατάει στις γνωστές συνταγές εμπλουτίζοντας και διευρύνοντας τους μέχρι τώρα, γνώριμους μηχανισμούς με αποτέλεσμα να λαμβάνουμε έναν στιβαρό όσο ποτέ τίτλο.

Τα λόγια είναι περιττά ας πάμε κατευθείαν στα του Gameplay, μιας και αυτό είναι το ζουμί της όλης υπόθεσης.

Αρχικά να πούμε πως η κίνηση στον χώρο παράλληλα με την κίνηση του εκάστοτε μαχητή ανάλογα το ύψος του, το βάρος του και τα άκρα του έχει βελτιωθεί αισθητά που σε κάνει να πιστεύεις πως βρίσκεται μέσα τον αγώνα. Ο τρόπος κίνησης γίνεται με εντελώς οργανικό τρόπο ανάλογα την κατάσταση στην οποία βρίσκεστε (είτε κάνοντας άμυνα είτε επίθεση είτε απλά προσπαθείτε να βρείτε χώρους).

Η βασική επίθεση μεταφράζεται στο gameplay μέσω κάποιων βασικών κινήσεων που στοχεύουν στις εξής κατηγορίες: κίνηση σώματος εντός του χώρου, και δεξί-αριστερό χέρι-πόδι που παραπέμπει σε Mortal Kombat εάν μπορούμε να το πούμε τελείως χονδρικά.

Από εκεί και πέρα φυσικά έχουμε τα κλασσικά modifiers στα shoulder buttons και face buttons.

Το πράγμα δεν σταματά εδώ όμως μιας και η ομορφιά βρίσκεται στην πολυπλοκότητα των νέων animations και κινήσεων που έχουν εισαχθεί στο παιχνίδι. Με συνδυασμούς κουμπιών μπορείτε να επιτύχετε χίλια δύο πράγματα.

Γρήγορα ή αργά χτυπήματα σε κεφάλι, ώμους, πλευρά, πόδια όπου καταλήγει ακόμη και σε submissions.

To παιχνίδι καλώς ή κακώς δεν θέλει να χαϊδέψει και να φέρει στην αγκαλιά του νέους παίκτες. Και τι εννοώ… Σίγουρα αποτελεί μία επιλογή για άτομα τα οποία είναι οικεία στο franchise και αυτό το βλέπουμε από τις αλλαγές που φέρει δε, η μάχη στο έδαφος.

Πολύ σημαντικό εδώ είναι οι μεταβολές από άμυνα σε επίθεση και οι στάσεις τους σώματος μας έτσι να δημιουργηθεί η εκάστοτε ευκαιρία για επίθεση. Με λίγα λόγια η σωστή τοποθέτηση του fighter σας είναι το κλειδί. Αλλά για να το επιτύχεις δεν είναι απλό.

Πρέπει να γνωρίζετε αρκετές τεχνικές που απαιτούν το παραπάνω κάτι το οποίο δεν θα αποκτηθεί απλά παίζοντας κάποιο μικρό ”Χ” διάστημα.

Από την μάχη στο έδαφος προκύπτουν κατά κύριο λόγο δύο επιλογές. Ground and pound και joint ή και choke submission.

Τα παραπάνω λειτουργούν μέσω mini games, στα οποία οι αντίπαλοι, προσπαθούν ο ένας να ”πιάσει” την μπάρα του άλλου για να αποφύγει η να καλύψει και να νικήσει εν τέλει όντας ο επιτιθέμενος.

Τέλος, το stamina bar συνεχίζει να υφίσταται το οποίο αποτελεί μία κατευθυντήριο γραμμή για το πως να κινηθείτε στο match με τον παίκτη σας, ορίζοντας την συνολική κατάσταση του παίκτη.

Και εάν είστε νέος, εδώ έρχεται το ολόφρεσκο career mode. Μία κλασσική ιστορία όπου ξεκινάτε, όντας νέος στα ερασιτεχνικά γήπεδα του ΜΜΑ.

Στην όλη πορεία σας, θα έχετε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσετε με αρκετούς αστέρες της σκηνής και να μάθετε από αυτούς ακόμη και special κινήσεις. Αυτό κρίνεται -ΚΑΙ ΟΜΩΣ-, από το πρόσωπο που θα δείξετε στα social media!

Φυσικά, υπάρχει το κλασσικό level-up μέσω πόντων και σιγά σιγά καθώς παίρνουν οι αγώνες και η πλοκή της ιστορίας ο θρύλος σας αρχίζει να χτίζετε, όπου και φτάνετε στα επαγγελματικά σαλόνια του UFC.

Στην ουσία πρόκειται για ένα άκρως καλοστημένο mode το οποίο αποτελεί παράλληλα και ένα εξαιρετικά καλό training, σε περίπτωση που είστε νέος στο franchise.

Modes τα οποία θα άξιζε να αναφέρουμε δεν υπάρχουν. Τα microtransactions για ακόμη μία φορά δίνουν το παρόν, όμως δεν επηρεάζουν την πορεία σας στο παιχνίδι.

Περνώντας στο online κομμάτι του παιχνιδιού και φέτος έχουμε τα casual και ranked παιχνίδι με το νέο Blitz Battle mode να κάνει την διαφορά. Σε αυτό, καθώς παλεύεται, οι κανόνες του παιχνιδιού ανά ένα μικρό διάστημα αλλάζουν.

Στον τομέα των γραφικών δεν έχουμε να πούμε και πολλά, μιας και ο σχεδιασμός των μοντέλων των μαχητών έχει αποδοθεί με πιστότητα και αληθοφάνεια που σε κάνει να αναρωτιέσαι κατά πόσο αυτό που βλέπεις, είναι ένα παιχνίδι.

Αυτό, σε συνεργασία με τα ανεπανάληπτα physics και textures δίνουν ένα εξαιρετικό σκηνικό.

Στο ηχητικό κομμάτι, οι γροθιές, ο πόνος των μαχητών όταν δέχονται επίθεση ακόμη και οι αντιδράσεις του κοινού συνθέτουν ένα άκρως ρεαλιστικό γεμάτο ένταση ηχητικό μοτίβο.

Από την άλλη θα ήθελα περισσότερα modes και λίγο καλύτερη την τοποθέτηση της κάμερας στους μαχητές.

Εν κατακλείδι όμως, πρόκειται για ένα παιχνίδι δουλεμένο ως το έπακρο το οποίο κλείνει το μάτι στους λάτρεις τους franchise και προσκαλεί τους νέους παίκτες να βυθιστούν στον κόσμο του.

Μία πολύ καλή προσπάθεια από την ΕA Vancouver, που προσφέρει τον πιο πλήρης UFC τίτλο μέχρι σήμερα, ακόμη και με κάποια μικρά θεματάκια.

Eυχαριστούμε την Bandai Namco Hellas για την παραχώρηση του παιχνιδιού, ώστε να επιτευχθεί το Review.

ΣΥΝΟΨΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ
Gameplay
9
Γραφικά
8
Ηχητικός Τομέας
7
Ψυχαγωγία
8
Προηγούμενο άρθροGame Releases – Week 31 Αυγούστου 2020
Επόμενο άρθροNεα Ubisoft Forward στις 10 Σεπτεμβρίου
George Nterilas
Παρών στην οικογένεια από το 2015... Σε άλλα νέα, αγαπώ Rockstar και Max Payne. Που και που παίζει και κανά FIFA. _Εditor in Chief_.
ufc-4-reviewΤο UFC 4, είναι το πιο ώριμο παιχνίδι του franchise και φαίνεται εξ'αρχής. Δεν προσφέρει πολλά νέα πράγματα με τους προκατόχους του, αλλά βελτιώνει στο έπακρο τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα και προσδίδει ένα πέρα για πέρα άρτιο αποτέλεσμα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.