Far Cry New Dawn: Πήγαμε, είδαμε, και σας τo παρουσιάζουμε (Exclusive Alpha Gameplay Footage)

3730

Το τελευταίο installment στη σειρά Far Cry μόλις ανακοινώθηκε: Far Cry New Dawn. Ένα post-apocalyptic παιχνίδι που έρχεται να ανάγει το franchise σε ένα διαφορετικό genre, με υποσχόμενες νέες προσθήκες, εχθρούς και gameplay. Το CyprusGamer ήταν το μοναδικό μέσο σε Κύπρο-Ελλάδα, που παρευρέθηκε σε exclusive event που διοργάνωσε η Ubisoft στο Λονδίνο, και ο ΤΖΑΑ μας παραθέτει όλα όσα έχει μάθει για το καινούριο αυτό διαμάντι της εταιρίας. Μίλησε με τον Creative Director της Ubisoft Montreal, Jean-Sébastien Decant και παρακολούθησε gameplay του παιχνιδιού καταγράφοντας αποκλειστικά πλάνα που θα βρείτε πιο κάτω!! Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 15 Φεβρουαρίου 2019.

It’s a new dawn, it’s a new day, for Ubi, and we are feeling good!

ΙΣΤΟΡΙΑ

Με το τέλος του Far Cry 5, και τους πυρηνικούς πυραύλους που εξαπέλυσε ο Joseph Seed, όλες οι υπερδυνάμεις, Ρωσία, Κίνα, Αμερική, μπήκαν στο χορό ενός πυρηνικού πολέμου. Τα πάντα χάθηκαν αρχικά στις εκρήξεις και μετέπειτα στη σκόνη που σκέπασε τον πλανήτη, κρύβοντας τον ήλιο. Πόλεις ισοπεδώθηκαν, κυβερνήσεις κατέρρευσαν, ο στρατός αφανίστηκε. Η φύση καταστράφηκε ολοσχερώς, πολλά ζώα εξαφανίστηκαν και οι εναπομείναντες άνθρωποι οδηγήθηκαν σε καταφύγια και bunkers για να επιζήσουν.

Λίγα χρόνια αργότερα, η σκόνη υποχωρεί, ο ήλιος ζεσταίνει ξανά τη γη και αποκαλύπτει τις αλλαγές που ακολούθησαν, με μεταλλαγμένα ζώα και φυτά, και περίεργα καιρικά φαινόμενα. 17 χρόνια μετά τα συμβάντα του Far Cry 5, το Hope County και ολόκληρος ο κόσμος έχουν αλλάξει πρόσωπο. Η μάχη για επιβίωση αρχίζει στο πρωτόγνωρο αυτό περιβάλλον, έναντι στα στοιχεία της φύσης, και εχθρούς που προσπαθούν να επιβληθούν, να λεηλατήσουν και να κλέψουν το νέο, φυτικό resource ενέργειας: την αιθανόλη.

Αρχίζουμε στη Δυτική ακτή, με ένα νέο χαρακτήρα, μέλος ενός group επιζώντων επιστημόνων, μηχανικών, ιστορικών κλπ, που προσπαθούν να διαφύγουν της περιοχής σε αναζήτηση καλύτερης ζωής. Μια νέα απειλή έχει αναστηλωθεί μέσα από τη σκόνη, εν ονόματι Highwaymen, με αρχηγούς τις δίδυμες Mickey και Lou, που κατάφεραν να εξασφαλίσουν φαγητό, φάρμακα και οχήματα, που χρησιμοποίησαν σαν κίνητρα για να ηγηθούν του νέου τους group. Σαν μοντέρνοι πειρατές (που φορούν motorsport gear), προερχόμενοι από την ανατολική πλευρά της χώρας, νομαδεύουν από περιοχή σε περιοχή λεηλατώντας όλες τα resources που  βρίσκουν στο διάβα τους, και σκοτώνοντας όσους τους εναντιώνονται. Ακολουθώντας το motto “We live for the day” φτάνουν μέχρι το Hope County και βάζουν στο στόχαστρο τη βάση της δικής μας πλευράς. Σε μια επιδρομή τους, το τραίνο καταστρέφετε και ο χαρακτήρας μας είναι ο μοναδικός επιζών.

NEW DAWNS

Το παιχνίδι φέρνει στο τραπέζι νέα στοιχεία στο γνώριμο open-world style του. Καταρχήν η φύση είναι μεταποκαλυπτική, χαώδες και ερημική. Τα resources είναι αραιά και σπάνια, και η συλλογή τους παίζει ρόλο στην επιβίωση και αναβάθμιση του εξοπλισμού και του χώρου διαμονής. Ο ήρωας έχει πλέον το δικό του κατάλυμα, τη βάση Prosperity, η οποία παρέχει ένα πάγκο για crafting όπλων και εξοπλισμό, και την τελευταία γραμμή προστασίας σε άλλους επιζώντες με τους οποίους μπορεί να συνεργαστεί, με απώτερο σκοπό τη επισκευή του τραίνου που θα τους οδηγήσει έξω από το Hope County.

Το crafting έχει προαχθεί σε ψηλότερο επίπεδο, καθώς τα αυτοσχέδια όπλα, οχήματα και εξοπλισμός παίζουν πρωταρχικό ρόλο σε κάθε δραστηριότητα, είτε είναι hunting, looting, building ή fighting. Δεν υπάρχουν εργοστάσια και καταστήματα για έτοιμες αγορές πλέον, γι αυτό οτιδήποτε χρησιμοποιείτε, θα πρέπει να το φτιάξετε με υλικά που βρίσκονται διάσπαρτα στον κόσμο. Από τις πρώτες εικόνες που είδαμε, είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι να δοκιμάσουμε το crossbow με τους δίσκους πριονιού που παρουσιάστηκε και στο teaser του παιχνιδιού.

Γνώριμα χαρακτηριστικά από το προηγούμενο παιχνίδι είναι οι πιστοί ζωικοί σας σύντροφοι, ένας σκύλος εν ονόματι Timber (ο Boomer δυστυχώς δεν επιβίωσε 🙁 ) και ένα ζώο που θα αφήσουμε έκπληξη για αργότερα, με το όνομα Horatio. Το μόνο που θα αναφέρουμε είναι πως είναι τόσο αηδιαστικό όσο είναι και cute. Τα Guns for Hire και Fangs for Hire βρίσκονται στη διάθεσή σας και πάλι, με τους πρώτους να εκτελούν και χρέη σοφέρ, καθώς μπορούν να μας οδηγήσουν στον προορισμό μας.

Treasure hunts, supply drops, outposts και looting δηλώνουν παρών, και αυτή τη φορά προστίθενται τα expeditions: μικρές αποστολές σε τοποθεσίες εκτός του Hope County, πχ στο Canyon, μορφής snatch and grab, όπου πρέπει να κλέψετε ένα πακέτο και να το επιστρέψετε στη βάση σας. Με αυτό το τρόπο, η καταστροφή του West Coast γίνεται πιο αντιληπτή και θα γνωρίσετε νέες τοποθεσίες πέραν του βασικού χάρτη, συλλέγοντας συνάμα πολύτιμα εφόδια και πρώτες ύλες για crafting.

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ο ΤΖΑΑ κάθισε στο τραπέζι των συνομιλιών με τον  Jean-Sébastien Decant, Creative Director της Ubisoft Montreal, και απέσπασε περαιτέρω πληροφορίες, τις οποίες παραθέτουμε πιο κάτω:

Καταρχήν, θα δούμε ξανά τον Joseph Seed;

Ο Joseph Seed θα κάνει το πέρασμά του από την ιστορία, μιας και θα αρχίσουμε από εκεί που μείναμε στο FC5. Δυστυχώς για εκείνον, τα σχέδιά του δεν υλοποιήθηκαν όπως τα οραματίστηκε.

Υπάρχουν ακόμη mini-bosses σε διάφορα μέρη του χάρτη, όπως με την οικογένεια Seed στο FC5;

Αυτή τη φορά αλλάξαμε τη φόρμουλα. Όλος ο κόσμος είναι ανοιχτός, μπορείτε να πάτε παντού και να εμπλακείτε στα πάντα. Η ραχοκοκαλιά της ιστορίας είναι η βάση σας. Όσο πιο πολύ επενδύετε σε αυτή, τόσες πιο πολλές ευκαιρίες παρουσιάζονται. Οι κύριοι σας εχθροί είναι οι αδερφές Mickey και Lou, ηγέτες των Highway men και θα επιδιώξουν να κατακτήσουν τη βάση σας.

Ο κύριος χαρακτήρας θα είναι έτοιμος, ο ίδιος για όλους;

Ο ήρωας είναι ο υπεύθυνος ασφαλείας ενός group ατόμων, με αρχηγό τον Thomas Nash και θα είναι ο τελευταίος επιζών του τραίνου στο οποίο επέβαιναν.

Πόσο περιορισμένες θα είναι οι πρώτες ύλες στο παιχνίδι;

Θέλαμε να διατηρήσουμε την εμπειρία της FC σειράς, να μπορείς να απολαύσεις το παιχνίδι αμέσως, ακόμα και αν θα παίξεις για 20 λεπτά. Αν θες τα καλύτερα όπλα ή τα πιο εξωφρενικά οχήματα, θα πρέπει να δουλέψεις περισσότερο. Προσπαθήσαμε όμως να βρούμε τη χρυσή τομή, όπου να χρειάζεται συγκέντρωση και ενασχόληση αλλά να μη φτάνει τα όρια της προσομοίωσης.

Το Mad Max επηρέασε καθόλου την ιστορία του παιχνιδιού;

Κάναμε έρευνες για τα επακόλουθα μιας πυρηνικής αποκάλυψης, φυσικών καταστροφών και πολέμων. Αυτά μας έδωσαν εφόδια για τον κόσμο που έπρεπε να δημιουργήσουμε. Μας οδήγησε επίσης στην εισαγωγή της προσέγγισης makeshift, καθότι τίποτα δεν παράγεται για χρόνια και πρέπει να αξιοποιήσετε ότι έχετε.

Διαφορές μεταξύ του New Dawn και προκατόχων της σειράς;

3 πράγματα: το makeshift approach για όπλα και οχήματα, η βάση με το νέο εξοπλισμό και ικανότητες, και τα expeditions πέραν του Hope County. Σε αυτά η πρόσβαση θα γίνεται αεροπορικώς.

Πως κρατήσατε το παιχνίδι μυστικό μέχρι τώρα;

Πολλοί έχουν πεθάνει για αυτό.

(γέλασε μετά αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν ήταν αστείο..)

Εσείς τι νομίζετε μέχρι στιγμής; Αφήστε μας τα σχόλιά σας πιο κάτω! 🙂

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.