Wednesday , 22 August 2018

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy – Review (PC)

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι…

Ήταν τότε το 1996 όταν το Crash Bandicoot γεννήθηκε από την Naughty Dog και έμελλε να αλλάξει αρκετά τόσο στην Gaming βιομηχανία όσο και στην κατηγορία των platform παιχνιδιών. Δεν είναι τυχαίο πως το franchise έχει καταφέρει μέχρι και σήμερα να πουλήσει πάνω από 50 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως και να αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας.

Πάρα πολύς κόσμος παρακαλούσε επί χρόνια για την επιστροφή του Crash, μιας και ο τελευταίος τίτλος κυκλοφόρησε το 2010 και αυτό ήταν ένα παιχνίδι από το σύμπαν του Crash Bandicoot για κινητές συσκευές. Η Activision λοιπόν, όντας πλέον ο ιδιοκτήτης του franchise αποφάσισε να κάνει το χατίρι στους fans της σειράς και να φέρει τα πρώτα τρία παιχνίδια (Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Again, Crash Bandicoot: Warped) σε remastered μορφή για PC και κονσόλες νέας γενιάς. Κατάφερε να ανταμείψει τις προσδοκίες όλως αυτών των fans της σειράς; Θα μάθουμε παρακάτω.

Iστορία – Πλοκή

Όλα αρχίζουν από έναν τρελό επιστήμονα, τον Dr. Corted, ο οποίος προσπαθεί να κάνει πειράματα πάνω σε διάφορα ζώα, προσπαθώντας να αναπτύξει τόσο τις δεξιότητές τους όσο και το μυαλό τους και έπειτα να τα στρατολογήσει κάνοντας τα στρατιώτες και υπηρέτες των θέλω του. Όμως ο Crash δεν του κάνει την χάρη…

O Crash είναι ένα bandicoot (ένα μαρσιποφόρο ζώο που μοιάζει με αλεπού), ο οποίος αναπτύσσει την νοημοσύνη του αλλά απορρίπτει την προσπάθεια του Corted για πλήρη υποταγή και έτσι ο τρελός επιστήμονας τον απορρίπτει πετώντας τον στο καλάθι τον αχρήστων. O Crash όμως, όπως είπαμε έχει αναπτύξει την νοημοσύνη του άρα μπορεί εκτός των άλλων και να ερωτευτεί. Την πατάει για τα καλά με μία θηλυκή bandicoot, η οποία είναι ”φυλακισμένη” από τον Dr. Cortex, και έτσι αρχίζει μία προσπάθεια έτσι ώστε να την πάρει πίσω, προσπαθώντας να προσεγγίσει το φρούριο του τρελού επιστήμονα μαζί με βοήθεια του Aku Aku, ενός witch doctor.

Συνεχίζουμε στο δεύτερο κεφάλαιο-παιχνίδι, όπου ο Cortex όντας νικημένος από τον Crash, προσπαθεί να οργανώσει ένα σχέδιο έτσι ώστε να αντιμετωπίσει τον Crash. Έτσι, βασίζεται σε ένα νέο σχέδιο όπου μέσω κάποιων κρυστάλλων, προσπαθεί να βάλει σε λειτουργία ένα νέο Cortex Vortex έτσι ώστε να φέρει στον ”στρατό” του νέα ζώα τα οποία θα βασίζονται στην δύναμη των κρυστάλλων.

Ο τρελός επιστήμονας, ξεγελά τον Crash, νομίζοντας πως ο ίδιος χρειάζεται τους κρυστάλλους έτσι ώστε να σταματήσει μία πολύ επικίνδυνη υποτιθέμενη εξωγήινη απειλή. Ο Crash όμως μαζεύει τους κρυστάλλους για χάρη των σκοτεινών σχεδίων του Dr. Cortex.

Η τριλογία κλείνει με την βασική ιστορία ως εξής. Μερικά σημαντικά γεγονότα λαμβάνουν χώρα στο τρίτο κεφάλαιο (δεν θα αναφερθούμε σε αυτά λόγω spoilers), και έτσι ο Uka Uka ελευθερώνεται, όντας φυλακισμένος. Ο Uka Uka είναι ο ”κακός” αδερφός του Aku Aku. Αυτός, συνεργάζεται με τον Dr. Cortex. Ο ίδιος χάνει τους κρυστάλλους, και θα πρέπει να πάει πίσω στον χρόνο έτσι ώστε να τους βρει. Εκεί θα αντιμετωπίσει τον Crash ο οποίος θα πρέπει να δράσει πιο γρήγορα έτσι να αποκτήσει πρώτος τους κρυστάλλους, πριν ο Uka Uka τους βρει πρώτος.

Gameplay

Δεν έχουν αλλάξει πολλά πράγματα στον τρόπο που εξελίσσεται το gameplay στο Crash. Για τους νέους παίκτες της σειράς, στόχος σας είναι να περάσετε διάφορα levels όπου το καθένα έχει την δικιά του δυσκολία. Θα πρέπει να περάσετε διάφορα εμπόδια, γκρεμούς και διαφόρων ειδών ε εχθρούς, όπως δράκοι, χελώνες με καρφιά και άλλα. Οι βασικές σας κινήσεις είναι το jump, το τρέξιμο και το slide.

Επίσης, βασικός στόχος σας είναι να μαζέψετε όσα περισσότερα μήλα μπορείτε μέσα σε αυτά τα levels-πίστες. Τα μήλα θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε ζωές. Ανά 100 μήλα παίρνετε και μία ζωή, Οι ζωές, θα σας βοηθήσουν στο εάν χάσετε σε κάποιο στάδιο-level, να μην υπάρξει game-over και restart της πίστας.

Το παιχνίδι συνεχίζει να είναι δύσκολο ανά σημεία και ανάλογα τα levels. Ο Aku Aku είναι πάντα εκεί σε σχεδόν κάθε πίστα, ώστε να σας βοηθήσει σε δύσκολες στιγμές. Αυτό in-game, παρουσιάζεται με μία μάσκα η οποία τυλίγεται γύρω από τον Crash και εάν υπάρξει κάποιο χτύπημα, η κάποια πτώση σώζει τον Crash από τον θάνατο. Περιττό να αναφέρουμε πως εδώ δεν υπάρχει μπάρα ζωής κτλ. Κάθε χτύπημα δίχως την μάσκα του Aku Aku είτε σε εχθρό είτε σε πτώση στο φυσικό περιβάλλον, είναι και kill.

Αξίζει να αναφέρουμε, πως μπορείτε να επισκεφτείτε οποιαδήποτε στιγμή θέλετε, οποιοδήποτε level, είτε για να μαζέψετε όλα τα μήλα-κιβώτια με μήλα είτε για να μαζέψετε όλους τους κρυστάλλους είτε για να κάνετε καλύτερους χρόνους.

Κατά γενική ομολογία το gameplay βασίζεται σχεδόν εξ’ ολοκλήρου στην τότε εποχή με μικρές παρεμβάσεις που αφορούν κυρίως κάποιες νέες προσθήκες σε μερικά leves και εχθρούς.

Γραφικά και Optimization

Αρχίζοντας από το δεύτερο, να πούμε πως έχει γίνει εξαιρετική δουλειά στον τεχνικό τομέα του παιχνιδιού, μιας και έτρεχε απροβλημάτιστα στα 60FPS (με V-Sync) χωρίς το παραμικρό drop.

Από εκεί και πέρα εξαιρετική δουλειά έχει γίνει και στα γραφικά. Η Vicarious Visions, εκμεταλλεύτηκε την σύγχρονη τεχνολογία και ανέπτυξε έναν platform τίτλο στα πρότυπα της σημερινής εποχής. Πολύ όμορφο περιβάλλον τόσο σε textures όσο και σε σκιές, όμορφα effects και γενικά μία καλοδουλεμένη εμπειρία τόσο στον κόσμο του Crash, όσο και στον ίδιο τον ήρωα.

Ήχοι και Soundtracs

Εδώ δεν έχει αλλάξει το παραμικρό μιας και ακολουθείτε το ίδιο μοτίβο ήχων απλά σε καλύτερη ποιότητα αρχείων ήχου έτσι ώστε να συνάδει τόσο με το παιχνίδι όσο και με την εποχή που ζούμε, μιας και μην ξεχνάμε πως το Crash αποτελεί franchise που κυκλοφόρησε στα μέσα του 1990.

Όλα ίδια λοιπόν με διαφορές στην ποιότητα ήχου.

Εν κατακλείδι το Crash Bandicoot N. Sane Trilogy, αποτελεί μία σοβαρή αναβίωση των πρώτων τριών κλασσικών παιχνιδιών Crash. Μία προσπάθεια που πρέπει να τιμήσουν τόσοι οι παλιοί και fans του franchise και ακόμη περισσότερο οι νεότεροι. Σίγουρα αυτή η εξαιρετική προσπάθεια της Vicarious Visions, βάζει πλώρη για ακόμη περισσότερα Crash Bandicoot παιχνίδια στο μέλλον, ένα franhcise που έχει πολύ υλικό να δώσει.

Ευχαριστούμε τη G3 Great Games για την παραχώρηση του παιχνιδιού, για τις ανάγκες του Review.

Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι... Ήταν τότε το 1996 όταν το Crash Bandicoot γεννήθηκε από την Naughty Dog και έμελλε να αλλάξει αρκετά τόσο στην Gaming βιομηχανία όσο και στην κατηγορία των platform παιχνιδιών. Δεν είναι τυχαίο πως το franchise έχει καταφέρει μέχρι και σήμερα…

Review Overview

Γραφικά - 8
Gameplay - 8.5
Ήχος - 7.5
Ψυχαγωγία - 9
Aντοχή στον Χρόνο - 8.5

8.3

Κλασσική & Σταθερή Αξία

User Rating: Be the first one !
8

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: Geo

Τhe story of my life? It all started when i met Max Payne at the age of seven... The rest is a beautiful fairy tale! And of course PC MANIAC!

Check Also

The Crew 2 Review (Ps4)

To Crew 2 είναι ένας τίτλος ο οποίος σχεδιάστηκε από την Ivory Tower και κυκλοφόρησε ...

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.