Control: Dev Diary μας εξηγεί τις πτυχές του Gameplay

471

Η Remedy, έδωσε στην δημοσιότητα το δεύτερο κατά σειρά Dev Diary της για το επερχόμενο παιχνίδι της, με όνομα Control.

Σε αυτό ο Paul Ehreth (lead designer), Sam Lake (creative director) καθώς και ο Mikael Kasurinen (game director) με ακόμη δύο ανθρώπους από την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού μας μιλάνε για το gameplay του Control.

Αξιοσημείωτα από όλα αυτά που ειπώθηκαν στο video, είναι πως έχουν βρει νέους τρόπους ώστε να αφηγηθούν την ιστορία του Control, με κύριο σημείο το περιβαλλοντικό storytelling, το οποίο παίζει πολύ μεγάλο ρόλο.

Επίσης, η εμπειρία που θα βιώσει ο παίκτης στο Control δεν είναι Linear, μιας και ο εκάστοτε παίκτης θα μπορεί έναν κόσμο του οποίου όλα τα σημεία ενώνονται το ένα με το άλλο και να επισκεφτεί ξανά ίδιες περιοχές.

Το Control, αναμένεται μέσα στο 2019 για PC, Xbox One και PS4.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.