Shin Megami Tensei V Review

1048

Μετά από πολλά χρόνια σιωπής και αβεβαιότητας, η Atlus κυκλοφόρησε το πολυαναμενόμενο 5ο main entry στη πολυαγαπημένη της σειρά, Shin Megami Tensei, και μετά από πολλές μέρες στο inbox μου, κατάφερα να το δημοσιεύσω! Γράφει ο Λεύκος Σαββίδης, μέγα λάτρης παιχνιδιών JRPG και turn-based! Ότι ακριβώς δεν μπορώ να παίξω.

Κυκλοφορόντας μόνο για το Nintendo Switch, το Shin Megami Tensei V προσπαθεί να εκτοξεύσει τη σειρά σε νέα ύψη, προσφέροντας για πρώτη φορά ένα μεγάλο κόσμο για εξερεύνηση, μάχες, και συνομιλίες με Demons.

Αν αυτό είναι το πρώτο σας Shin Megami Tensei αλλά έχετε γνωριστεί με τον πιο διάσημο ξάδελφο του, τον Persona 5, θα χαρείτε να ακούσετε ότι τα Demons τα οποία μπορείτε να κάνετε recruit και fuse είναι τα ίδια με τα Shadows/ Personas που υπάρχουν εκεί. Αυτό είναι βέβαια χάρη στο γεγονός ότι το Persona ξεκίνησε σαν spin-off του Shin Megami Tensei, και για αυτό ονομαζόταν, Shin Megami Tensei: Persona.

Tο παιχνίδι ξεκινά με ένα νεαρό αγόρι το οποίο φοιτά στο local high school της περιοχής του, στο Tokyo. Μέσα στην πρώτη ώρα, ακολουθώντας πιστά την φόρμουλα της σειράς, χάρη σε κάποια γεγονότα ο πρωταγωνιστής μας βρίσκετε μέσα σε μια έρημο η οποία του μοιάζει γνώριμη. Μετά από ένα encounter με τα πρώτα demons του παιχνιδιού, ο πρωταγωνιστής μας γνωρίζει τον Aogami ο οποίος ενώνετε μαζί του για να δημιουργήσουν το «Nahobino», ένα πλάσμα με απίστευτη δύναμη που έχει χαθεί με τους αιώνες.

Τι σημάνει άραγε να είσαι ένα Nahobino? Πόσο μεγάλη είναι η δύναμη του? Γιατί έχουν εξαφανιστεί?

Μετά από αυτή τη γνωριμία, ακολουθά η πρώτη επαφή με το Combat System το οποίο διατηρεί τις Turn Based ιδιότητες του με το Press Turn mechanic, παρόμοιο με το Combat System του Shin Megami Tensei III: Nocturne το οποίο πρόσφατα επανακυκλοφόρησε σε Nintendo Switch και PS4. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού, ο παίχτης μπορεί να εξερευνήσει τα μεγάλα open areas στα οποία βρίσκετε, να παλέψει, να μιλήσει, ή ακόμη και να βοηθήσει τους demons που ζουν σε αυτό τον κόσμο.

Θα ξοδέψετε τον περισσότερο σας χρόνο ενδυναμώνοντας το party σας με τη δημιουργία νέων demons μέσω του Fusion System το οποίο επιστρέφει δυναμικά, και καλύτερο από ποτέ, το οποίο επιτρέπει την αξιοποίηση πιο αδύνατων demons για τη δημιουργία καινούριων. Τα Attacks και Abilities των “Material” demons (αυτά που χρησιμοποιήθηκαν για το fusion) μπορούν να μεταφερθούν στο καινούριο δημιούργημα σας. Δημιουργήστε τα τέλεια demons για να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε εναντίων των διαφόρων εμποδίων που θα συναντήσετε στο ταξίδι σας για να κατανοήσετε τον κόσμο στον οποίο βρεθήκατε.

Ανακαλύψετε τι σημαίνει να είσαι Nahobino και ελάτε αντιμέτωποι με χαρακτήρες που δεν μοιράζονται τα ίδια πιστεύω με εσάς, και έχουν μια διαφορετική εικόνα για το πώς πρέπει να είναι και να λειτουργεί ο κόσμος. Όλα αυτά, με τη συνοδεία της καταπληκτικής μουσικής του Ryota Kozuka και του Toshiki Konishi. Η μουσική που βρίσκεται εντός και εκτός μάχης, πετυχαίνει αναμφισβήτητα να μεταδώσει την ατμόσφαιρα που απεικονίζετε στο παιχνίδι.

Υλοποιημένο στο Unreal Engine 4, το SMT V προσφέρει πανέμορφα visuals (και hair physics!) τα οποία σπρώχνουν το Switch στα όριά του και αυτό γίνετε εμφανές όταν το performance του παιχνιδιού επηρεάζετε όταν υπάρχουν πολλά στην οθόνη during exploration. Για καλύτερα αποτελέσματα, θα συνιστούσα το Handheld mode, το οποίο προσωπικά μου πρόσφερε καλύτερη εμπειρία.

Παρομοίως με τα υπόλοιπα SMT, το SMTV χωρίζει τα μονοπάτια που μπορεί να ακολουθήσει ο χαρακτήρας σας σε Law, Chaos και Neutral και φυσικά το “True Ending” το οποίο προϋποθέτει κάποια special requirements.

Δυστυχώς, ή ευτυχώς, η ιστορία και οι χαρακτήρες έρχονται 2οι, και το main attraction του παιχνιδιού βρίσκετε στη δυσκολία και το depth του combat του. Τι θέλω να πω με αυτό, είναι ότι αν έρχεστε από το Persona 5 και περιμένετε παρόμοια interactions με τους χαρακτήρες, κτίζοντας σχέσεις και ζώντας ένα high school life παράλληλα, θα απογοητευτείτε. Το τι θα βρείτε όμως, είναι ένα παιχνίδι το οποίο θα σας εντυπωσιάσει με το exploration του και το βάθος του σαν ένα RPG. Το Shin Megami Tensei V έρχεται και κερδίζει τη θέση του σαν ένα από τα καλύτερα JRPGs του συστήματος, μαζί με τα Xenoblade, και το Dragon Quest XI:S.

Ένα πράγμα που θα προτιμούσα να ήταν διαφορετικό, είναι το πως η Atlus υλοποίησε το DLC του παιχνιδιού. Μπορεί κάποιος με το να αγοράσει το DLC να ρυθμίσει το πόσο grindy γίνετε το παιχνίδι διότι έχει την ευκαιρία να εμφανίζει demons οι οποίοι βοηθούν στο level up και την απόκτηση νέων ικανοτήτων πολύ πιο γρήγορα. Αυτό πιστεύω θα ήταν καλύτερα να συμπεριλαμβάνετε στο base game και ας κρατούσαν το υπόλοιπο DLC που περιέχει extra boss fights σαν DLC.

Ευχαριστούμε την G3 Great Games και την CD Media για την παραχώρηση του κωδικού για αυτό το review.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.