XDefiant Preview – Είναι το επόμενο μεγάλο multiplayer παιχνίδι της Ubisoft;!

508

Είναι γεγονός πως τον τελευταίο καιρό όλο και περισσότερες εταιρίες ακολουθούν το free-to-play μοντέλο στα παιχνίδια τους, εστιάζοντας σε μία μακροπρόθεσμη υποστήριξη, στο εκάστοτε παιχνίδι.

Πολλές από αυτές τις προσπάθειες, ήταν αποτυχημένες, άλλες πάλι βλέπουμε πως θριαμβεύουν και στέκονται μεγαλεπήβολες στην κορυφή της πυραμίδας των multiplayer εμπειριών.

Και έρχεται λοιπόν να μπει και στον χορό με την σειρά της και η Ubisoft, μέσω του XDefiant, το οποίο είχαμε την δυνατότητα να δοκιμάσουμε από πολύ νωρίς.

Tι είναι το XDefiant;

Πρόκειται για ένα κλασσικό multiplayer fast-paced FPS, το οποίο θα σας θυμίσει 100% το mutliplayer κομμάτι των τελευταίων Call of Duty, ενώ σε σημεία φέρνει πολύ και από το Overwatch της Blizzard.

Το run & gun στοιχείο, είναι εμφανές από τα πρώτα λεπτά που θα μπείτε στο παιχνίδι και η αλήθεια είναι πως η Ubisoft μπαίνει για πρώτη φορά σε τέτοια μονοπάτια, αν σκεφτούμε πως το πιο επιτυχημένο της multiplayer παιχνίδι, Α.Κ.Α Rainbow Six Siege, βρίσκεται στο τελείως άλλο άκρο, δηλαδή tactical και με πιο αργούς ρυθμούς στο gameplay του.

Αυτό που κάνει ιδιαίτερο το παιχνίδι είναι όμως η δομή του. Και τι εννοώ…

Με έναν πανέξυπνο τρόπο, έχει καταφέρει να ενώσει όλα τα σύμπαντα που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, και να τα ρίξει σε ένα παιχνίδι. Τα factions, των χαρακτήρων, έρχονται κατευθείαν από παιχνίδια της εταιρίας, όπως οι Cleaners από το The Division, οι οποίοι έχουν τα δικά τους abilities τα οποία ειδικεύονται στη φωτιά ή το Libertad faction, το οποίο έρχεται κατευθείαν από το Far Cry 6 και ειδικεύεται στο healing μέσω του Medico Supermo.

Άλλα factions, είναι οι Echelon από το Splinter Cell και προφανώς ειδικεύονται στο stealth gameplay, ενώ έχουμε και τους Phantoms από το Ghost Recon Phantoms.  Τέλος, δε θα μπορούσε να λείπε, το DeaSec faction, από το Watch Dogs, με ειδίκευση στο hacking!

Τα abilities όλων των παραπάνω λειτουργούν πολύ αρμονικά στο gameplay, και για να τα χρησιμοποιείστε πρέπει να γεμίσει μία ειδική μπάρα που υπάρχει (επί τις 100).

Επίσης, στο παιχνίδι θα βρούμε και εμβληματικά landmarks, τα οποία αποτελούν maps εντός του παιχνιδιού, όπως την πρώτη τοποθεσία που συναντάμε στη Νέα Υόρκη, όταν αρχίζουμε να παίζουμε το πρώτο Tom Clancy’s The Division.

Πραγματικά, πολύ όμορφη η παραπάνω ιδέα και έρχεται να δέσει με το όλο concept!

Περνώντας στο gunplay αυτό καθ’αυτό μπορώ να πω, πως έχει γίνει αρκετά καλή δουλειά εδώ. Ο τίτλος εμπεριέχει διαφόρων ειδών όπλα, όπως assault, smg, sniper και άλλα πολλά. Το κάθε όπλο ξεχωριστά σε κάθε κατηγορία, έχει και το δικό του Progress. Για να ξεκλειδώσεις για παράδειγμα, έναν μεγάλο γεμιστήρα σε ένα M4, θα πρέπει να φτάσει το όπλο level 7. Και αυτό φυσικά θα γίνει παίζοντας παρέα με το εν λόγω όπλο.

Τα όπλα νοιώθουν στον χειρισμό πολύ στιβαρά, και από όπλο σε όπλο ακόμη και της ίδιας κατηγορίας, νοιώθεις την διαφορά. Αλλιώς συμπεριφέρεται ένα M4 και αλλιώς ένα AK-47. Γενικά είμαι αρκετά ευχαριστημένος από το gunplay και το ευχαριστήθηκα πολύ!

Να τονίσω εδώ! Μην περιμένετε να παίξετε ένα σκληροτράχηλο FPS με βαρύ gameplay, τύπου Escape from Tarkov. Το ύφος είναι arcade, όμως, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά στη συμπεριφορά των όπλων, εν ώρα δράσης.

Όσον αφορά τα modes τώρα. Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω διάφορα modes, όπως το κλασσικό Domination, το οποίο απαιτεί συνεργασία από την ομάδα, ώστε να βρεθεί σε σημεία του map, προσπαθώντας να πάρει πόντους. Από την άλλη έχουμε το Escort, στο οποίο οι ομάδες πρέπει να συνοδεύσουν έναν χαρακτήρα, αντικείμενο ή κάτι άλλο, προς το spawn σημείο των αντιπάλων τους.

Έπειτα έχουμε και τα Zone Control, στο οποίο επιτίθεσαι ή αμύνεσαι αντίστοιχα σε capture zones και τέλος το Occupy, στο οποίο πρέπει να πάρεις τον έλεγχο ενός σημείου το οποίο αλλάζει συνέχεια τοποθεσία.

Να πω σε αυτό το σημείο, πως η δομή των χαρτών, ανάλογα το mode είναι to the point, ώστε να προσφέρει μία ευχάριστη εμπειρία στους παίκτες. Όποιον χάρτη και αν έπαιξα, σε οποιοδήποτε mode, το ευχαριστήθηκα. Ούτε πολύ μεγάλοι, ούτε υπερβολικά μικροί. Επίσης, πολύ καλά spawns, μετά από κάθε death! Ελάχιστες ως και μηδαμινές οι φορές που έκανα spawn και βρέθηκα απέναντι σε αντίπαλο.

Αυτό που με ξένισε λίγο είναι ο οπτικός τομέας. Δεν είναι ένα παιχνίδι άσχημο, αλλά εν έτει 2023, θα ήθελα κάτι παραπάνω. Βέβαια, μιλάμε για ένα παιχνίδι το οποίο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμη, οπότε μπορεί η τελική του έκδοση να είναι πολύ καλύτερη.

Ως είθισται σε τέτοιου είδους παιχνίδια, έτσι και εδώ, έχουμε το σχετικό batte pass το οποίο βέβαια μένει μόνο σε cosmetics και δεν επηρεάζει την έκβαση του παιχνιδιού.

Εν τέλει,

Αυτό το γεμάτο δίωρο που έπαιξα μπορώ να πω πως ευχαριστήθηκα το παιχνίδι όσο δεν πάει. Βέβαια, δεν μπορώ να βγάλω ασφαλές συμπέρασμα, μέσα ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα, όμως τα πρώτα στοιχεία είναι ενθαρρυντικά. Εδώ να τονίσω πως, το παιχνίδι είναι δεμένο από τεχνικής απόψεως. Πολύ καλό Optimization και ούτε ένα θέμα με τους servers. Αν κάποιος είναι κοντά με την Ubisoft, θα καταλάβει γιατί το τονίζω αυτό.

Θεωρώ πως με σωστή διαχείριση, τροφοδότηση συνεχούς υλικού και υποστήριξη, το παιχνίδι ενδεχομένως να έχει τα φόντα να γίνει το επόμενο μεγάλο multiplayer hit της Ubisoft.

Να πούμε πως το διάστημα 13-23 Απριλίου τρέχει και η Closed Beta του παιχνιδιού. Αν θέλετε να λάβετε συμμετοχή πατήστε εδώ.

Ευχαριστούμε την CD Media Cyprus και την Ubisoft για την ευκαιρία που μας έδωσαν ώστε να δοκιμάσουμε το παιχνίδι από νωρίς.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.