Οι διαρροές του Grand Theft Auto 6 αποτέλεσαν μεγάλη είδηση για αρκετούς λόγους, αλλά από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία συζήτησης, είναι το πως μπορεί να φανεί ένα παιχνίδι το οποίο βρίσκεται σε πρώιμα στάδια ανάπτυξης (ή τουλάχιστον πλάνα από πρώιμα στάδια ανάπτυξης) μπροστά στο κοινό.
Δεν ήταν λίγοι αυτοί που σχολίασαν όλο το leaked υλικό αναφέροντας για το πόσο ”κακά” ήταν τα γραφικά και το παιχνίδι, ενώ ξεκάθαρα μιλάμε για στάδιο στο οποίο οι developers απλά δοκιμάζουν πράγματα και σε καμία των περιπτώσεων αυτά που είδαμε στα leaks, δε θα μοιάζουν με το τελικό αποτέλεσμα.
Βέβαια, πρώτη φορά βλέπουμε έναν τόσο μεγάλο τίτλο σε τέτοια κατάσταση, δηλαδή σε κατάσταση στην οποία ετοιμάζεται και σίγουρα αυτό προκαλεί ένα είδος περιέργειας στους ανθρώπους.
Έπειτα λοιπόν τα παραπάνω, αρκετοί developers μοιράστηκαν βίντεο από τα παιχνίδια τους, στα οποία μας δείχνουν πως ήταν όταν βρισκόντουσαν σε διαδικασία ανάπτυξης, όπως ακριβώς και τα Leaked πλάνα του GTA 6.
Πρώτο παράδειγμα το εξαιρετικό ”Control” της Remedy:
Συνεχίζουμε με το ”Cult of the Lamb” στο οποίο βλέπουμε ρο πριν και το τελικό αποτέλεσμα:
https://twitter.com/cultofthelamb/status/1572300561072128000
Στη συνέχεια έχουμε το ”Frozen Synapse”, το οποίο για ένα χρόνο πριν γίνει ένα από τα πιο σημαντικά παιχνίδια τακτικής όλων των εποχών ήταν ένα adventure:
Here's what Frozen Synapse looked like for like a year https://t.co/EKgboZpLNz pic.twitter.com/cIEqrabHOg
— Paul Kilduff-Taylor (@mode7games) September 20, 2022
Συνεχίζουμε με τον εξαιρετικό co-op τίτλο του XBOX, το ”Sea of Thieves” και πως αυτό έμοιαζε πριν κυκλοφορήσει:
This is Sea of Thieves footage from Novmber of 2014. An upgrade from the earliest pill pirates, but still very much a work in progress. It was using Unity for more agile, iteratative testing, while work in Unreal at this time was very early, aiming to create the reveal trailer. pic.twitter.com/yIPLtBLIUv
— Jeph Pérez (@rare_fanatic) September 20, 2022
Ένα από τα πιο αστεία/καλύτερα το μοιράστηκε ο Sam Barlow του ”Immortality”, ο οποίος λέει ”έτσι έμοιαζε το IMMORTALITY για τα πρώτα 2 χρόνια όπου ήμασταν επικεντρωμένοι στο να αποκτήσουμε την A.I. και το ισορροπημένο παιχνίδι μάχης”:
"Graphics are the first thing finished in a video game"
FYI, here's what IMMORTALITY looked like for the first 2 years where we were focused on getting the A.I. and combat gameplay balanced vs. how it shipped pic.twitter.com/lXoBQeKYUO— Sam Barlow, offering IMMORTALITY (@mrsambarlow) September 20, 2022
Για το τέλος αφήσαμε το ”Uncharted 4” της Naughty Dog και ένα κλιπ από την αγαπημένη σκηνή downhill chase!
Here's that downhill chase section played in blockmesh vs art blockmesh vs final art. There are a million stages between. #blocktober pic.twitter.com/goTrkE2XEM
— Kurt Margenau (@kurtmargenau) October 4, 2017
Ηθικό δίδαγμα λοιπόν: Ποτέ δεν πρέπει να κρίνουμε οτιδήποτε δούμε ή ακούσουμε πριν το πιάσουμε και το δούμε στην τελική του μορφή. Και αν θέλετε μία προσωπική άποψη, το GTA 6 όχι απλά θα μας διαψεύσει στον οπτικό του τομέα, αλλά θα αποτελέσει κάτι πολύ μεγαλύτερο σε πολλούς τομείς, από ότι ενδεχομένως πιστεύουμε.