Diablo IV | Preview

449

Είχαμε την ευκαιρία να παίξουμε το πολυαναμενόμενο sequel στη θρυλική σειρά της Blizzard το οποίο κυκλοφορεί επίσημα στις 06/06/2023.

Εδώ θα βρείτε τις early εντυπώσεις μας και τι θα θέλαμε να δούμε από τώρα μέχρι το release.

Καταρχάς να αναφέρω πως οι εντυπώσεις μου είναι υπέρτατα θετικές, και χαίρομαι διότι παρόλο που περιμένω με ανυπομονησία το παιχνίδι, ήμουν λίγο επιφυλακτικός.

Ας εξαιρέσουμε τα αναμενόμενα queues για να μπούμε στο παιχνίδι, και τα περίεργα out of memory errors (32GB Ram btw) που χρειάστηκαν να κάνω αλλαγές στο Page File του υπολογιστή μου για να μπω, και πάμε να δούμε τι ακολούθησε!

Από τα 3 διαθέσιμά classes, επέλεξα Barbarian, και ξεκίνησα το ταξίδι μου στην κόλαση.

Το αίσθημα του melee combat είναι visceral, και το κάθε κτύπημα έδινε το συναίσθημά της επαφής του με τους εχθρούς. Τα visuals είναι πολύ όμορφα και η ατμόσφαιρα που δημιουργεί το παιχνίδι είναι ακριβώς ότι θα ήθελα από ένα ARPG που υπάγετε στη σειρά Diablo.

Άκουσα σχόλια από φίλους πως η ατμόσφαιρα μπορεί να χαλά λόγο του forced online aspect και του γεγονός πως βλέπεις συνεχώς άλλους παίκτες στο overworld, αλλά από τη δική μου εμπειρία, το μόνο που επιτυγχάνει είναι να κάνει ποιο “ζωντανό” τον κόσμο, με τον καλύτερο τρόπο. Σκεφτείτε το σαν ένα mmorpg-like, μήπως όπως το Lost Ark, αλλά όχι στο ίδιο σκέλος, τουλάχιστο στο content το οποίο ήταν διαθέσιμο στο “Open Beta” (Δεν μπορείς να το αποκαλείς open από τη στιγμή που χρειάζεσαι Beta Code)

Τα κύρια παράπονα μου, τα οποία αν δούλευα εγώ προσκοπικά στην Blizzard θα έσπρωχνα να άλλαζαν είναι:

  1. Το class balancing στα 3 διαθέσιμα classes νιώθει ΠΟΛΥ κακό στα early levels. Συγκεκριμένα, μιλώντας και παίζοντας με φίλους οι οποίοι έπαιξαν και αυτοί το Beta, ο Barbarian νιώθει πολύ κατώτερος σε σύγκριση με τα άλλα δυο classes. Αυτό είναι λίγο ανησυχητικό για το πόσο κοντά είμαστε στο release, αλλά ευελπιστώ πως το balancing δεν έχει τελειώσει ακόμη.
  2. Θα ήθελα να υπάρχει η ικανότητα να μπορώ να κάνω save loadouts και να μπορώ να αλλάζω τα talents μου με ένα κλικ, διότι αρκετές φορές χρειάστηκε να αλλάξω μεταξύ builds αναλόγως του encounter.
  3. Εφόσον είναι MMO-like, θα ήταν πολύ θεμιτό να υπάρχει ένα clan-stash παράλληλα με το προσωπικό, αφού ούτως η αλλιώς μπορεί κάποιος να κάνει trade αντικείμενα.
  4. Θα ήθελα να έχω τη δυνατότητα να μπορώ να έχω overlay του χάρτη, βλέπε παράδειγμα το Path of Exile, παρά να με αναγκάζει να είναι Fullscreen.

Εκτός των παραπάνω, αναφερόμενος στα υπόλοιπα συστήματα, μου αρέσει ο τρόπος υλοποίησης τους, παρόλο που δεν είμαι ακόμη 100% σίγουρος πως δουλεύουν και δένουν προς το ταξίδι μας στο endgame, αλλά οι αρχικές εντυπώσεις είναι καλές.

Έχω κάτι ενδοιασμούς και μικρο-παράπονα, αλλά επειδή δεν είμαι 100% σίγουρος ακόμη, δε θα τα αναφέρω.

Περισσότερα για αυτά θα διαβάσετε στο κανονικό μας review, όταν κυκλοφορήσει επίσημα το παιχνίδι.

Μπορείτε να δοκιμάσετε και εσείς το παιχνίδι πριν αποφασίσετε αν θέλετε να το αγοράσετε λαμβάνοντας μέρος στο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ Open Beta, που ξεκινά στις 24 Μαρτίου και τελειώνει στις 27.

Ευχαριστούμε θερμά τη CD Media Κύπρου για την παραχώρηση του κωδικού της beta.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.