Νοσταλγία, συναίσθημα με θετικό ή αρνητικό πρόσημο?
Πρίγκιπας της Περσίας, μια απο της -πλέων όχι και τόσο- ξεχασμένες σειρές της Ubisoft η οποία χάραξε χρυσά χρόνια στην καρδιά μας εν καιρώ Playstation 2.
Συγκεκριμένα, το 99% των φίλων μου που είχαν PSP σε μικρή ηλικία, έπαιρναν πάντα πακέτο το Frantix (όποιος το θυμάται είναι θρύλος για εμένα). Εγώ όμως, πήρα το Prince of Persia Revelations (ένα re-name για κάποιο λόγο του Prince of Persia Warrior Within) και είχα ξετρελαθεί.
Από τότε σιγά-σιγά είχα ερωτευτεί την σειρά, και ναί, ακόμη και το reboot στο PS3. Πλέον όμως η Ubisoft είχε βρει νέο αγαπημένο παιδί, το Assassins Creed, και σιγά σιγά ο πολυαγαπημένος μας πρίγκιπας χάθηκε με την ασταμάτητη οδή του χρόνου.
Η κλεψύδρα όμως γυρίζει, και οι κόκκοι άμμου της μας ταξιδεύουν σε μια εποχή που θεωρούσα χαμένη στον χρόνο, με το ξαφνικό release του Lost Crown πέρσι Έτσι λοιπόν η Ubi έδωσε ακόμη μια ευκαιρία της σειράς της, ξυπνώντας τον πολεμιστή που κρυβόταν μέσα της, για να δείξει στον κόσμο ότι δεν είναι μόνο το Assassin’s Creed, αλλά μπορούν να υπάρξουν δύο βασιλιάδες, σε δύο θρόνους. (Μετράει κάποιος τα puns μέχρι τώρα?)
ANYWAY!
Είχαμε την ευκαιρία και τιμή να λάβουμε γρήγορα πρόσβαση στο Early Access του ΕΠΟΜΕΝΟΥ τίτλου της σειράς ο οποίος έχει επίσημα κυκλοφορήσει στις 27 Μαΐου!
The Rogue Prince of Persia, ένα πανέμορφο rogue-like collaboration μεταξύ Ubisoft και Evil Empire, τους δημιουργούς του πολυβραβευμένου Dead Cells.
STORY
Παίζετε ως ένας Πρίγκιπας (duh), τυφλωμένος από την αποφασιστικότητα και την επιθυμία του να αποδείξει την αξία του ως μελλοντικός βασιλιάς. Κρατάτε ένα μυστηριακό αντικείμενο με εξαιρετικές δυνάμεις, όπου σας δίνει τη μοναδική ικανότητα να γυρίζετε πίσω στον χρόνο όταν πλησιάζετε τον θάνατο.
Ο Πρίγκιπας θα πρέπει να μάθει από τα λάθη του ακούγοντας και εμπιστευόμενος αυτούς που είναι πιο κοντά του. Έτσι με κάθε νέα του προσπάθεια (εφόσον είναι rogue-like), να φτάσει ένα βήμα πιο κοντά στο να σώσει την Περσία.
GAMEPLAY
To παιχνίδι αποτελείται από procedurally επίπεδα που, βασισμένα σε διάφορα και πολύχρωμα περιβάλλοντα. Σε κάθε ένα από αυτά θα συναντήσετε όπλα, εχθρούς, μενταγιόν και πολλά άλλα αντικείμενα που θα σας επιτρέψουν να φτάσετε ένα βήμα πιο κοντά στην νίκη με κάθε προσπάθεια.
Η φάση είναι απλή. Ξυπνάτε στο camp, ξεκινάτε το παιχνίδι και όταν πεθάνετε ξαναξυπνάτε στο camp. Κάθε φορά όμως η ιστορία προχωρά, βρίσκετε και ξεκλειδώνετε νέα πράγματα, και οδηγείστε πιο κοντά στον σκοπό σας.
Το παιχνίδι εμπεριέχει ΠΟΛΥ platforming. Αυτό το λέω διότι ακόμη και σαν παλιός fan της σειράς, δεν περίμενα να υπάρχει τόσο βάθος στο platforming. Τι εννοώ βάθος? Βάθος στην κυριολεξία. Παρόλο που το παιχνίδι θα χαρακτηριζόταν 2D, εγώ το αποκαλώ 2.5D, διότι δίνει την δυνατότητα αλληλεπίδρασης μεταξύ παίκτη και τους τοίχους που βρίσκονται δίπλα σας (όχι μπροστά σας)
Αυτό στην αρχή μου φάνηκε αρκετά ξένο, και μου προκάλεσε δυσκολία, ιδικά σε έντονες στιγμές μάχης. Με την πάροδο του χρόνου όμως (συγνώμη), το βρήκα πολύ ενδιαφέρον και μοναδικό.
Το combat εμπεριέχει στοιχεία που είναι εύκολο να μάθετε, αλλά δύσκολα να δαμάσετε.
Υπάρχει το κλασικό light/ charged attack, το “vault” όπου σας επιτρέπει να πηδήξετε πάνω από ένα εχθρό, το kick όπου στέλνει εχθρούς μακριά, και το special attack.
Οι εχθροί που συναντάτε υπάγονται κάτω από διάφορες κατηγορίες, αλλά τους περισσότερους τους νικάτε με παρόμοιο τρόπο. Attack -> Vault -> Attack. Οι κύριες διαφορές τους βρίσκονται στο πως σας επιτίθενται αυτοί.
VISUALS
“Γιατί ο πρίγκιπας είναι μωβ? Διαβάστε αυτό το dev blog για να μάθετε! Πέραν του αστείου, το παιχνίδι ”ροκάρει” ένα πολύ πρωτότυπο visual style που καταφέρνει να κάνει κάτι που σαν developer ζηλεύω και πάντοτε επισκοπώ, όταν δει ένα screenshot κάποιος να καταλαβαίνει απευθείας πιο παιχνίδι είναι. Προσωπικά το λατρεύω.
SUMMARY
Οι πρώτες μου εντυπώσεις με την Early Access έκδοση του The Rogue Prince of Persia είναι πολύ θετικές. Στην τιμή που κυκλοφορεί, θεωρώ πως υπάρχει ένα μικρό διαμαντάκι που αξίζει να δώσετε μια ευκαιρία αν είστε fan των roguelikes.
Δεν έχω τελειώσει όλο το content του Early Access, αλλά ήθελα να αναφέρω τις πρώτες μου σκέψεις και να είναι έτοιμες για την κυκλοφορία του παιχνιδιού, διότι αγαπώ την σειρά και χαίρομαι που η Ubisoft δεν την έχει ξεχάσει εντελώς.
Ευχαριστούμε την CD Media και την Ubisoft για την παραχώρηση του παιχνιδιού.