Red Dead Redemption 2 – υποβαθμισμένα γραφικά;

548

Το τελευταίο patch στο Red Dead Redemption 2 φαίνεται να έχει χαμηλώσει τα γραφικά του παιχνιδιού, και συγκεκριμένα το ambient occlusion, την προσθήκη δηλαδή μικρών σκιάσεων στα αντικείμενα, βοηθώντας τα να μοιάζουν πιο ρεαλιστικά και ότι ανήκουν στο περιβάλλον. Με αυτό τον τρόπο, το παιχνίδι προχωρά σε πιο ομαλό ρυθμό, αποφορτίζοντας τις κονσόλες PS4 και Xbox One, που ήδη πασχίζουν να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις του, και εισάγει ευκολότερα να νέα γνωρίσματα του update.

Η συγκεκριμένη υποβάθμιση δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα από την Rockstar, η οποία προέβει σε παρόμοιες ενέργειες το 2015 με το GTA V, όπου τα γραφικά είχαν χαμηλωθεί ώστε να προστεθούν νέα χαρακτηριστικά στο Online. Πληροφορίες για κάτι τέτοιο, δεν υπάρχουν ούτε στα patch notes του 1.06 update. Με την προσθήκη όμως νέου υλικού, όπλων και modes στην online εκδοχή του παιχνιδιού με αυτό το update, δεν θα εκπλαγούμε αν πράγματι η Rockstar έλαβε αυτό το μέτρο για να βοηθήσει σε μια καλύτερη εμπειρία, από άποψης κινησιολογίας και -θα τολμήσω να πω με ρίσκο τον keyboardβολισμό- frame rates.

Τη διαφορά εντόπισε και παράθεσε στο λογαριασμό του στο Twitter ένας παίκτης που σύγκρινε σκηνές από το single player, καθώς η αλλαγή δεν επηρέασε μόνο το online κομμάτι, αλλά όλες τις πτυχές του παιχνιδιού, ακόμη και τα cutscenes. Δείτε τη σύγκριση πιο κάτω. Τι νομίζετε; Παίζει μαζί μας η Rockstar; Είναι μια διαφορά που σας αφήνει αδιάφορους; Είστε PC Gamers άρα δε ξέρετε καν για τι πράγμα μιλάμε; 😛

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.