Το επόμενο παιχνίδι Battlefield έχει στόχο να προσφέρει “τα πιο ρεαλιστικά εφέ καταστροφής στην gaming βιομηχανία”

193

Η αλήθεια είναι πως το Battlefield 2042, δεν ακούμπησε τις προσδοκίες που είχε θέσει η EA εξ’ αρχής αν και βέβαια η DICE δούλεψε πάνω του και σίγουρα βρίσκεται σε πολύ καλύτερο επίπεδο τώρα, όμως δεν παύει να είναι μια κακή προσθήκη στο αγαπημένο franchise.

Οι αλλαγές που έγιναν στο εσωτερικό του studio, οδήγησαν πλέον τον Vince Zampella, δημιουργό του Titanfall αλλά και του Apex Legends, να ηγείται του Battefield franchise.

Η ΕΑ σκοπεύει να φέρει για τα καλά και με εμφατικό τρόπο, πίσω, το παιχνίδι που αγάπησε τόσα χρόνια. Έτσι, γνωρίζουμε, πως το επόμενο Battlefield θα έχει σίγουρα ένα campaign, στο οποίο εργάζεται η ολόφρεσκη ομάδα ανάπτυξης ”Ridgeline Games” την οποία απαρτίζουν άτομα όπως ο Marcus Lehto, ο οποίος είναι ένας από τους σημαντικούς δημιουργούς του Halo. Ακόμη ένα studio που εργάζεται πάνω σε αυτό, είναι και η ”Ripple Effect” η μέχρι πρότινος, DICE LA.

Το νέο λοιπόν, έρχεται από κάποιες αγγελίες εργασίας, που αφορούν την Ripple Effect, η οποία αναζητεί έναν VFX director. Ο άνθρωπος που θα βρεθεί, όπως αναφέρει η αγγελία, θα βοηθήσει στην δημιουργία των πιο ρεαλιστικών εφέ καταστροφής που έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα στην gaming βιομηχανία! Δείτε την αγγελία εδώ.

Όσοι έχετε παίξει προφανώς Battlefield, γνωρίζετε ότι οι καταστροφές κτιρίων και η αλληλεπίδραση με το περιβάλλον ήταν χαοτική και εντυπωσιακή και θα έχει πολύ ενδιαφέρον να δούμε ποιο θα είναι το επόμενο στάδιο, πάνω σε αυτόν τον τομέα.

Περιμένουμε λοιπόν περισσότερα για την επόμενη Battlefield εμπειρία!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.