H Microsoft μας ανακοινώνει κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X

694

Η Microsoft, και επίσημα μας ανακοίνωσε μέσω ενός post, κάποια από τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Xbox Series X.

Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζαμε τίποτα, αλλά τα leaks σχετικά με τα specs ήταν πολλά. Οπότε έχουμε και λέμε:

Ισχύς μηχανήματος

-Νέας γενιάς Custom CPU αρχιτεκτονικής Zen 2 και RDNA 2, ο οποίος είναι τέσσερις φορές πιο ισχυρός από το Xbox One καθώς και 12 TFLOPS GPU. Διπλάσια δηλαδή ισχύς από το Xbox One X και 8 από το πρώτο Xbox One.

-Variable Rate Shading AKA VRS: Μέσω του VRS γίνεται πιο σωστή διαχείριση πόρων για τους developers θέτοντας ως προτεραιότητα τα ξεχωριστά effects αντί όλα τα Pixels της οθόνης. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα πιο σταθερό frame-rate. 

-Hardware Accelerared DirextX Raytracing: Ρεαλιστικοί κόσμοι και περιβάλλοντα μέσω της τεχνολογίας Raytracing, η οποία εμβαθύνει σε καλύτερες αντανακλάσεις και γενικά οπτικό τομέα. 

Αποθηκευτικός χώρος και ταχύτητα

-SSD νέα γενιάς

-Quick Resume: Το εν λόγω feature θα επιτρέπει να συνεχίζετε από εκεί που σταματήσατε πολλαπλά παιχνίδια χωρίς loading screens.

-Dynamic Latency Input: Χαμηλότερο latency ανάμεσα στην σύνδεση κονσόλας και controller.

-HDMI 2.1: Εδώ θα δούμε χαρακτηριστικά όπως το Auto Low Latency Mode και Variable Refresh Rate. Το πρώτο θα επιτρέπει να υπάρχει το χαμηλότερο latency mode στην κονσόλα όταν αυτή είναι συνδεδεμένη, ενώ το VRR θα μπορεί να συγχρονίζει το refresh rate της τηλεόρασης με την κονσόλα.

-Υποστήριξη παιχνιδιών έως και 120 FPS!

Game Compatibility

-4 γενιές Gaming: Παιχνίδια του Xbox One μαζί με τα backward compatible παιχνίδια του Xbox 360 αλλά και του αρχικού Xbox θα παίζουν πολύ καλύτερα στην νέα κονσόλα. Γρηγορότερο loading, καλύτερες αναλύσεις, σταθερότερα frame-rates.

-Περιφερειακά: Όλα τα περιφερειακά του Xbox One θα είναι συμβατά με το Xbox Series X.

-Smart Delivery: Μέσω αυτής της τεχνολογίας ο παίκτες θα μπορεί να αγοράζει ψηφιακά την καλύτερη έκδοση που θα μπορεί να παίξει η κονσόλα του. Τα παιχνίδια των Xbox Studios θα προσφέρουν αυτό το feature από την πρώτη ημέρα, καθώς η τεχνολογία αυτή θα είναι διαθέσιμη και στους ίδιους τους developers και Publishers οι οποίοι σχεδιάζουν παιχνίδια τα οποία θα έρθουν αρχικά στο Xbox One και μετά στο Xbox Series X.

-Xbox Game Pass: Η αγαπημένη υπηρεσία θα συνεχίζει να παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στο Xbox Series X, και σε όλα τα first party παιχνίδια, όπως το Halo Infinite το οποίο θα μπει στην υπηρεσία από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας. 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.