Για όσους δεν γνωρίζουν η Google έχει μπει στον χώρο τον βίντεο παιχνιδιών με το Stadia μια online υπηρεσία που θα μας δίνει πρόσβαση σε παιχνίδια μέσω του streaming.
Η Google είχε δηλώσει πως η ισχύ που θα έχει ο κάθε χρήστης στην διάθεση του θα είναι πάνω από 10tFlops (αναφορικά περισσότερο από όσο έχει το Xbox one X και το ps4 pro ΜΑΖΊ). Με τόσο μεγάλη υπολογιστική δύναμη είναι σχεδόν αυτονόητο πως όλα τα παιχνίδια θα πρέπει να τρέχουν σε 4K και 60 frames/second.
Ωστόσο σε πρόσφατο άρθρο που δημοσιεύτηκε από το digitalfoundry αναφέρθηκε πως σε κάποια παιχνίδια όπως το Destiny 2 είναι κλειδωμένα στα 1080p.
Ακόμα μια περίπτωση είναι αυτή του Red Dead Redemption 2. Μπορεί και τρέχει στα 60fps όταν είναι στα 1080p αλλά όταν αλλάζουμε σε 4Κ η ανάλυση ΔΕΝ αλλάζει, τρέχει σε 2K και 30 fps αλλά η εικόνα γίνεται κάπως θολή.
Ακόμα μερικές συγκρίσεις του Stadia με το αμέσως επόμενο πιο δυνατό, το X box one X
Ακόμα μια
To DigitalFoundry αναφέρει πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι developers δεν είναι εξοικειωμένοι με το devkit που χρησιμοποιείται στο Stadia και θα χρειαστεί λίγος καιρός μέχρι να το εκμεταλλευτούν πλήρως.
Πράγμα που θα ήταν πιο εύκολα αποδεκτό ΑΝ η Google δεν είχε καυχηθεί τόσο για το προϊόν της. Όπως και να έχει εγώ θεωρώ πως αυτό είναι ένα πλήγμα στην πρώτη streaming υπηρεσία/κονσόλα. Πιθανόν τα προβλήματα να λυθούν εν καιρό.