Το Starfield, κυκλοφορεί και επίσημα από τις 6 Σεπτεμβρίου για PC και XBOX Series X/S και η μέχρι τώρα πορεία του είναι εξαιρετική. Η Bethesda, ανακοίνωσε και επίσημα ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της, όσον αφορά την υποστήριξη του παιχνιδιού.
Μεταξύ άλλων, εργάζεται στο να φέρει και επίσημα NVIDIA DLSS στον τίτλο (το παιχνίδι επίσημα υποστηρίζει μόνο την upscaling τεχνολογία FSR της AMD), ενώ δουλεύει στενά με AMD και Nvidia, για να βελτιώσει ακόμη περισσότερο την PC έκδοση η οποία ομολογουμένως είναι βαριά και unoptimized σε γενικό πλαίσιο.
First, an enormous thank you to all of you playing Starfield and your support. We are absolutely blown away by the response and all you love about the game. We’re also reading all your great feedback on what you’d like to see improved or added to the game. This is a game we’ll be…
— Bethesda Game Studios (@BethesdaStudios) September 13, 2023
Το πρώτο μέλημα της Bethesda, είναι αρχικά να διορθώσει κάποια bugs και glitces που έχουν εντοπιστεί ενώ εν συνεχεία θα δώσει τα παρακάτω:
- Brightness and Contrast controls
- HDR Calibration Menu
- FOV Slider
- Nvidia DLSS Support (PC)
- 32:9 Ultrawide Monitor Support (PC)
- Eat button for food!
Επίσης, η Bethesda αναφέρθηκε και στην επίσημη υποστήριξη των mods, αναφέροντας:
Επιπλέον, εργαζόμαστε για την ενσωματωμένη υποστήριξη mod (creations) που θα λειτουργήσει σε όλες τις πλατφόρμες παρόμοια με αυτά που κάναμε με το Skyrim και το Fallout 4. Αυτή η πλήρης υποστήριξη έχει προγραμματιστεί να κυκλοφορήσει στις αρχές του επόμενου έτους. Μέχρι τότε, γνωρίζουμε ότι η κοινότητα των υπολογιστών μας είναι ήδη πολύ ενεργή στον χώρο των mods και εάν έχετε οποιαδήποτε γνώμη για το πώς μπορούμε να το βελτιώσουμε, ενημερώστε μας. Tα mods και η δημιουργία στα παιχνίδια μας θα είναι πάντα ένα ζωτικό και σημαντικό μέρος αυτού που είμαστε και μας αρέσει να βλέπουμε την κοινότητα να ξεκινάει τόσο δυνατά.
Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ.