Η Ubisoft, φαίνεται πως θέλει πολύ οι παίκτες να παίξουν τον πειρατικό της τίτλο, Skull and Bones, και αυτό λογικά προκύπτει από τον χαμηλό αριθμό παικτών ενδεχομένως;;;
Το παιχνίδι, τουλάχιστον σε αρκετά καταστήματα της Αμερικής, έπεσε 25 δολάρια κάτω, μιας και από την αρχική τιμή των 70 δολαρίων, κάποιος πλέον μπορεί να το βρει στα 45 δολάρια, ειδικά στο PlayStation 5 και Xbox Series X/S.
Μετά από μια δύσκολη διαδικασία ανάπτυξης, η οποία περιελάμβανε πολλαπλές καθυστερήσεις και πλήρη επανεκκίνηση το 2020, το παιχνίδι κυκλοφόρησε τελικά στις 16 Φεβρουαρίου με τιμή 70$. Όταν ρωτήθηκε γιατί το παιχνίδι εξακολουθεί να κοστολογείται σε full price, παρά τα live service features του, ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Ubisoft, Yves Guillemot, ισχυρίστηκε ότι είναι ένα παιχνίδι AAAA, το οποίο από τότε έχει γίνει πραγματικά ένα μεγάλο meme στο ίντερνετ.
Για την ιστορία, το κόστος παραγωγής του παιχνιδιού, έφτασε περίπου στα $150 εκατομμύρια όλα αυτά τα χρόνια, ένα τεράστιο ποσό δεδομένου αυτών που εν τέλει είδαμε στο παιχνίδι, όσον αφορά το υλικό και το παιχνίδι αυτό καθ’ αυτό. Αν απορείτε λοιπόν για την κοστολόγηση του τίτλου, ιδού η απάντησή σας, και ο νοών νοείτω…