Το Alan Wake 2 αρχικά είχε επεισοδιακή δομή με Live-Action σκηνές όπως το Quantum Break

318

Ένα από τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της χρονιάς είναι σίγουρα το Alan Wake 2, το οποίο επιστρέφει έπειτα από 13 χρόνια. Είναι ένας τίτλος και πιο συγκεκριμένα ένα sequel, το οποίο ήθελε πολύ να φέρει στην ζωή η Remedy Entertainment, και μέσα σε αυτά τα χρόνια, υπήρξαν διάφορες προσπάθειες από το Φινλανδικό studio να το φέρει στην ζωή.

Να πούμε, πως μέχρι και σχετικά πρόσφατα, τα δικαιώματα του παιχνιδιού ανήκαν στην Microsoft, οπότε, το studio κατά μία έννοια ήταν ”δεμένο” και θα έπρεπε να πάρει την τελική έγκριση ώστε να προχωρήσει στην εκάστοτε ιδέα και όραμα που είχε για το Alan Wake 2. Όλον αυτόν τον καιρό, δημιουργήθηκαν πολλά προσχέδια για το παιχνίδι.

Ο Sam Lake, creative director και συγγραφέας του παιχνιδιού, ανέφερε σε συνέντευξή του στο Eurogamer, πως ένα από τα concepts που είχε δημιουργήσει, ταίριαζαν με το concept που είδαμε στο Quantum Break. Για όσους δεν έχουν παίξει το Quantum Break, να αναφέρουμε πως το παιχνίδι εμπεριείχε live action τηλεοπτικά επεισόδια, τα οποία προχωρούσαν παράλληλα την ιστορία του παιχνιδιού, μία πρωτότυπη ιδέα για τα τότε δεδομένα, η οποία σε άλλους άρεσε και σε άλλους όχι.

Εκείνη την εποχή φτιάχναμε ένα concept του Alan Wake 2 για να το παρουσιάσουμε στη Microsoft -και σε άλλους publishers εκείνη την εποχή- και ίσως να ενδεχομένως ακατάλληλο το timing καθώς, όπως γνωρίζετε, η βιομηχανία μετατοπίζετε και αλλάζει πορείες. Ήταν εκείνη την εποχή που υπήρχε η αίσθηση ότι τα γραμμικά single player παιχνίδια ανήκαν στο παρελθόν. Τώρα όμως όπως γνωρίζετε τα single player story-driven παιχνίδια είναι τεράστια στις μέρες μας, αλλά εκείνη την εποχή, δόθηκε η εντύπωση ότι κανείς δεν ενδιαφερόταν στα αλήθεια.

Ανέφερε μεταξύ άλλων.

Ενώ συνέχισε λέγοντας:

Μια λεπτομέρεια εκείνου του concept ήταν ότι σε εκείνο το pitch υπήρχε η ιδέα να υπάρχουν μικρά live-action επεισόδια ανάμεσα στα επεισόδια του παιχνιδιού. Η Microsoft κατά τη διάρκεια της παρουσίασης εκείνης μας είπε “Μας ενδιαφέρει αυτή τη στιγμή αυτό, αλλά δεν μας ενδιαφέρει στην περίπτωση που συνεχίσουμε με το Alan Wake. Επομένως εκείνη η ιδέα εξελίχτηκε στο Quantum Break. Αλλά ανάμεσα σε κάθε παιχνίδι που κάναμε προτείναμε και μια νέα εκδοχή του τι θα μπορούσε να γίνει το Alan Wake 2, είχαμε κάποια συζητήσεις και ορίστε, να’ μαστε τώρα.

Με λίγα λόγια η Microsoft απέρριψε της επεισοδιακής μορφής για το Alan Wake 2, όμως έδωσε το πράσινο φως, στο να καρποφορήσει η ιδέα αυτή, μέσω ενός άλλου project, δηλαδή το Quantum Break, το οποίο για την ιστορία κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε XBOX One και σε PC.

Στο ίδιο μοτίβο, στάθηκε και το πιο πρόσφατο παιχνίδι της Remedy, το Control. Βασικά στοιχεία του παιχνιδιού, αποτέλεσαν ιδέες για το Alan Wake 2. Τέλος, ανέφερε ότι εν τέλει είναι χαρούμενος που όλα εκείνα τα concepts δεν κατέληξαν στο να αποτελέσουν το Alan Wake 2.

Περιμένουμε λοιπόν και επίσημα την ημερομηνία κυκλοφορίας, η οποία έχει οριστεί για τις 17 Οκτωβρίου του 2023 για PC (Epic Games Store), PlayStation 5 και Xbox Series X|S.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.