Με κάτι νέο μας εξέπληξε η Capcom φέτος, κάτι σαν PS2 παιχνίδι στο 2024 και αμέσως μας τράβηξε την προσοχή.
To Kunitsu-Gami: Path of the Goddess είναι ένα action-strategy παιχνίδι, κάτι σαν tower defense με λίγο DMC, ναί είναι οσο ενδιαφέρον ακούγετε!
Πάμε να δούμε λοιπόν τί έχει να προσφέρει παρακάτω!
STORY
Ξεκινούμε το ταξίδι στην κορυφή ενός βουνού αφού η maiden μας εν ονόματι Yoshiro προσέυχετε και ξαφνικά επιτίθετε από δαίμονες, τους Seethe. Εμείς σαν ο προστάτης της ο Soh, προσπαθούμε να την βοηθήσουμε να σώσει τους ανθρώπους που επιτίθενται με την βοήθεια των μασκών της θεάς.
Η ιστορία του διαδραματίζεται μέσα από cutscenes και ότι βλέπουμε μέσω των κινήσεων και εκφράσεων από τους χαρακτήρες, δεν υπάρχει διάλογος. Αυτό είναι μία επιλογή που μου άρεσε προσωπικά αφού πάει με το όλο θεματικό του παιχνιδιού.
Η ιστορία αν και καλή για ότι είναι δεν είχε και πολύ έμφαση, είναι όμορφα τα σκηνικά και όλη η παρουσίαση που πιστεύω αυτό ήταν από την αρχή το αστέρι του show.
GAMEPLAY
Το παιχνίδι ξεκινά με την Yoshiro να πρέπει να περπατήσει μέχρι το τέλος του μονοπατιού και να «καθαρίσει» το χώρο από τους Seethe. Αυτό είναι το βασικό goal του παιχνιδιού αλλά το ενδιαφέρον είναι το τι γίνετε ενδιάμεσα. Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού θα ξεκλειδώνουμε νέες μάσκες της θεάς που μας επιτρέπουν να μεταμορφώνουμε τους ανθρώπους που σώζουμε σε διάφορα classes πολεμιστών.
Πολύ σημαντικό είναι το πού θα τοποθετήσουμε στρατηγικά αυτούς του πολεμιστές στο πεδίο μάχης για να προστατέψουν την Yushiro στο ταξίδι της, εδώ είναι που έχετε το στρατηγικό aspect του παιχνιδιού. Αυτά τα classes μπορούμε να τα αναβαθμίσουμε ανάλογα με ότι χρησιμοποιούμε. Το ίδιο μπορούμε να κάνουμε με τον Soh αλλά με παραπάνω λεπτομέρεια και επιλογές αφού είναι ο main χαρακτήρας που παίζουμε. Μιας και μιλάμε για τον Soh, κάθε στάδιο μπορούμε να ξεκλειδώσουμε equipable items για διάφορα stats αλλά και special κινήσεις.
Το στάδιο χωρίζεται σε μέρα και νύχτα, που την μέρα μαζεύουμε κρυστάλλους σαν currency να μετατρέπουμε ανθρώπους σε πολεμιστές ή για διάφορα άλλα actions, και μόλις γίνει νύχτα σταματούν όλα για την επίθεση των seether.
Τα χωριά που ελευθερώνουμε στο ταξίδι μας, γίνονται σαν ένα hub που μπορούμε να φτιάξουμε τα κατεστραμμένα κτήρια αναθέτοντας ορισμένους χωριανούς να τα φτιάξουν με αντάλλαγμα να πάρουμε resources για αναβαθμίσεις.
Να σημειωθεί πως το παιχνίδι έχει και boss fights που φέρνουν ένα διαφορετικό design σταδίων από το κανονικό χωριό που σώζουμε, αλλά χωρίς spoiler, είναι ωραίο change of pace. Όταν τους νικούμε έχουμε unlockables!
Δεν θέλω να κάνω πολλά πράγματα spoil, αλλά αν ενδιαφέρεστε για ένα tower-defense παιχνίδι, αυτό είναι αρκετά υψηλής ποιότητας.
GRAPHICS
Οσον αφορά τα γραφικά, το art-style είναι πανέμορφο, με όλα τα χρώματα και ειδικά τα κοστούμια και στολές είναι υπέροχα.
Σημαντικό επίσης είναι και ο σχεδιασμός τον Seether, τα designs τους εκτός από τρομακτικών, είναι πολύ ενδιαφέρον αφού αντλούν από μυθιστορήματα, ιστορία και θρησκεία.
Το παιχνίδι φτιάχτηκε στο Re Engine της Capcom, και μπορώ να σας αναφέρω πως ήταν καλή επιλογη με βάση το flexibility και την απόδοση σε διάφορα συστήματα. Υπάρχουν πολλες επιλογές στα γραφικά, ultrawide support αλλά και raytracing.
SOUND/VOICE ACTING
Όπως σας ανάφερα και πιο πάνω δεν υπάρχει και ιδιαίτερο voice acting στο παιχνίδι αλλά υπάρχει μουσική.
Η μουσική του ταιριάζει πολύ καλά στο όλο θέμα αλλά δεν θεωρώ πως το soundtrack είναι κάτι που θα σας τραβήξει ιδιαίτερα την προσοχή.
SUMMARY
Γενικά θα έλεγα πως το παιχνίδι μου άρεσε και ήταν μία ευχάριστη έκπληξη από την Capcom.
Δεν περίμενα αυτό το release και ήμουν σκεπτικός στην αρχή, και αποδείχτηκε πως άξιζε από το art-style, gameplay και γενικά από αυτό το γοητευτικό “charm” του παιχνιδιού.
Αξίζει να του δώσετε σημασία όσοι σας αρέσουν τα strategy και tower defense παιχνίδια!
Ευχαριστούμε την CD Media για την παραχώρηση του παιχνιδιού, ώστε να επιτευχθεί το Review.