GTA 6: Γνώμη ενός πρώην developer της Rockstar για τα γραφικά του “Trailer 1” !

112

Μέσα στον ΠΑΝΙΚΟ που προκάλεσε η Rockstar με το πολυαναμενόμενο trailer του Grand Theft Auto VI και σε όλα αυτά τα τέλεια στοιχεία που είδαμε, ο οπτικός τομέας είναι κάτι που παραμιλάνε όλοι και αναρωτιούνται “Είναι αυτά πλάνα από in game engine ή φτιαγμένα μόνο για το τρέιλερ;”.

Ένας πρώην προγραμματιστής της Rockstar εμφανίστηκε και είπε την γνώμη του για τον τρόπο λειτουργίας της εταιρείας σχετικά με το παραπάνω και επαινεί τα γραφικά του επερχόμενου παιχνιδιού.

Μετά από πολλά χρόνια αναμονής, το επίσημο τρέιλερ του Grand Theft Auto VI είναι επιτέλους εδώ, παρουσιάζοντας την ολοκαίνουργια πόλη Vice City και μια σειρά από οπτικές αναβαθμίσεις, για τις οποίες ένας πρώην προγραμματιστής της Rockstar έδωσε το πράσινο φως του.

Ο Mike York, πρώην σχεδιαστής κινούμενων σχεδίων για τη Rockstar Games, πρόσφατα ανέλυσε το τρέιλερ και τις πολλές λεπτομέρειές του στο προσωπικό του κανάλι στο YouTube, όπου εξηγεί τις διαδικασίες ανάπτυξης για ορισμένα από τα προηγούμενα παιχνίδια GTA και πώς αυτές μεταφέρθηκαν στο GTA VI. Στο βίντεο, ο York τονίζει ότι όλα τα πλάνα στο τρέιλερ δημιουργήθηκαν από in-game engine, πράγμα που σημαίνει ότι δεν είναι προ-δημιουργημένες σκηνές. “Αν βλέπετε εκείνο το κτίριο εκεί πίσω, μπορείτε να πάτε σε εκείνο το κτίριο, μπορείτε να ανεβείτε, μπορείτε να πηδήξετε από αυτό”, δήλωσε ο York. “Αυτό το παιχνίδι είναι πολύ λεπτομερές. Γι’ αυτό χρειάζονται τόσον καιρό για να το φτιάξουν.”

Σύμφωνα με τον York, κανένα από τα σκηνικά στο τρέιλερ δεν είναι προ-αποθηκευμένα, πράγμα που σημαίνει ότι όλα συμβαίνουν ζωντανά μέσα στον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού. Αυτό σημαίνει ότι τα NPCs μπορούν να περπατούν και να αλληλεπιδρούν με τον κόσμο στο παρασκήνιο ενώ παίζει ένα cutscene και οι παίκτες θα μπορούν να μεταβαίνουν άνετα από ένα τμήμα της ιστορίας σε πραγματική δράση χωρίς loading screen.

Τα παιχνίδια του Grand Theft Auto πάντα έχουν ενσωματώσει διαδραστικά στοιχεία στην παρουσίαση των cutscenes τους, όλα αυτά συμβαίνουν με ingame engine. Μερικές φορές, αυτό παίρνει τη μορφή από την οπτική πλευρά ενός NPC στη θέση του συνοδηγού, ενώ ο παίκτης οδηγεί προς έναν προορισμό, ενώ άλλες φορές είναι πλήρεις σκηνές διαλόγου που συμβαίνουν πραγματικά.

Ωστόσο, ενώ αυτή η μέθοδος έχει το δυναμικό να δημιουργήσει πολύ πιο εμβληματικό gameplay, ο York επεσήμανε ότι απαιτεί επίσης πολύ περισσότερο έργο και χρόνο ανάπτυξης σε σύγκριση με τη δημιουργία προ-αποθηκευμένων σκηνών κοπής. Σύμφωνα με αυτόν, οι προγραμματιστές συχνά δημιουργούν εκατοντάδες χιλιάδες ξεχωριστές κινήσεις για κάθε βασικό χαρακτήρα προκειμένου να πραγματοποιήσουν αυτά τα cutscenes μέσα στην μηχανή γραφικών, κάτι που οδηγεί στους τεράστιους χρόνους ανάπτυξης για τους οποίους η Rockstar φημίζεται.

Παρόλα αυτά, ο πρώην σχεδιαστής κινούμενων σχεδίων του Red Dead Redemption 2 δεν δίστασε να επαινέσει την οπτική πιστότητα του παιχνιδιού, επισημαίνοντας ότι οι παίκτες μπορούν να δουν τις λεπτομέρειες στο πρόσωπο ενός χαρακτήρα, όπως μορφασμούς και ατέλειες. Αυτά τα στοιχεία, σύμφωνα με τον York, καθιστούν τον κόσμο του παιχνιδιού εξαιρετικά εντυπωσιακό και πραγματικά ωθούν τα όρια του τι μπορούν να προσφέρουν οι κονσόλες της τρέχουσας γενιάς.

 

Το Grand Theft Auto VI θα κυκλοφορήσει το 2025 στο PlayStation 5 και το Xbox Series X|S. Η Rockstar δεν έχει επιβεβαιώσει κανένα σχέδιο για κυκλοφορία στο PC μέχρι στιγμής.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.