Το Skull and Bones δεν είναι ένα παιχνίδι αφήγησης

225

Ο Ryan Barnard, director του επερχόμενου Skull and Bones, παραχώρησε μία συνέντευξη στο True Achievments, δίνοντας κάποια ενδιαφέροντα στοιχεία για τον πειρατικό τίτλο της Ubisoft.

Πιο συγκεκριμένα, όμως στάθηκε στην ιστορία και την αφήγηση, λέγοντας:

Το Skull and Bones, δε βασίζεται στην αφήγηση. Υπάρχουν κομμάτια αφήγησης, θα βρείτε στον δρόμο σας σημαντικούς NPCs οι οποίοι ονομάζονται Kingpins και έχουν να πουν τις δικές τους ιστορίες, τις οποίες θα μάθετε αναπτύσσοντας σχέση μαζί τους μέσω αποστολών που θα σας δοθούν από αυτούς. Υπάρχει μία ενδιαφέρουσα ιστορία από την οποία έχει φτιαχτεί ο κόσμος, όμως δεν αφορά το κύριο στοιχείο του gameplay. Επιθυμούμε οι παίκτες να φτιάξουν τις δικές τους ιστορίες διαλέγοντας οι ίδιοι ποιο πρότυπο πειρατή θέλουν να εξελίξουν.

Όσον αφορά τη δομή του gameplay ανέφερε:

Αυτό που θα οδηγεί τους παίκτες, είναι το ότι θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε blueprints για διαφορετικών ειδών πλοία, όπλα, κλπ, μέσω του ειδικού συστήματος προόδου με όνομα Infamy. Αυτά θα είναι απαραίτητα για να μπορείτε να εξερευνήσετε τον κόσμο και να είστε έτοιμοι ενάντια των εχθρών.

Ενώ στάθηκε και στο open-world και exploration κομμάτι λέγοντας πως παρόλο που τα περισσότερα γεγονότα θα λαμβάνουν χώρα εντός της θάλασσας, θα υπάρχουν αρκετοί καταυλισμοί και οχυρά, εκτός αυτής, με θησαυρούς και διαφορετικούς NPCs, οπότε η δράση θα μεταφερθεί και εκτός θάλασσας.

Το Skull and Bones θα γίνει διαθέσιμο στις 8 Νοεμβρίου με cross-play και cross-progression στο PlayStation 5, Xbox Series X|S, Stadia καθώς και PC μέσω του Epic Games Store και του Ubisoft Store. Επίσης, θα γίνε διαθέσιμο σε Amazon Luna, Google Stadia και Ubisoft+.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.