Πολύ κακή η πορεία του The Callisto Protocol – Δεν έχουν γίνει ακόμη απόσβεση τα κόστη παραγωγής

269

Φαίνεται πως το The Callisto Protocol, παρόλο το εξαιρετικό marketing στο οποίο προχώρησε πριν την κυκλοφορία του παιχνιδιού, δεν κατάφερε εν τέλει να πραγματοποιήσει καλές πωλήσεις και να πιάσει τους στόχους που είχαν τεθεί.

Σύμφωνα με το MK-Odyssey, η ανάπτυξη του παιχνιδιού είχε κόστος 162 εκατομμύρια δολάρια, και διήρκησε τρία χρόνια. Το ρεπορτάζ αναφέρει πως η Krafton, η οποία ανέλαβε και το publish του παιχνιδιού, δεν έχει πάρει πίσω ακόμη τα χρήματα τα οποία σπατάλησε για το project. Αυτό προφανώς, οδήγησε και στην μείωση τιμής μετοχών από διάφορες εταιρίες επένδυσης όπως η Samsung Securities, Daishin Securities και άλλες.

Μάλιστα γνωρίζουμε πάνω-κάτω πόσα αντίτυπα έχει πουλήσει μιας και ο στόχος που είχε θέσει η εταιρία ήταν τα 5 εκατομμύρια ενώ μέχρι και το τέλος του 2023 δεν αναμένεται να φτάσει τα 2 εκατομμύρια. Σίγουρα οπότε βρισκόμαστε κάτω από το ένα εκατομμύριο.

Τα θέματα με το παιχνίδι ήταν πολλά. Ο τίτλος, ειδικά στα PC, κυκλοφόρησε με εξαιρετικά τεχνικά θέματα τα οποία patches κατά κάποιο ποσοστό διορθώθηκαν όμως δεν δικαιολογούν την ΑΑΑ φύση του και τον τρόπο με τον οποίο εν τέλει κυκλοφόρησε. Από εκεί και πέρα, υπήρξαν και άλλα ζητήματα όσον αφορά το Striking Distance Studio. Το πιο φρέσκο νέο, έκανε λόγο για την μη τοποθέτηση μεγάλων προγραμματιστών στα credits του παιχνιδιού καθώς και τις αλλόκοτες δηλώσεις του Glen Scofield, CEO του studio περί crunch και υπερβολικών ωρών εργασίας.

Developers του The Callisto Protocol δεν συμπεριλήφθηκαν στα credits του παιχνιδιού!

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.