WWE 2K17 Review (PC)

1588

Για ακόμη μία χρονιά, η 2Κ Games, προσφέρει σε όλους τους WWE fans, το επίσημο WWE παιχνίδι, το οποίο μας έχει συνηθίσει τα τελευταία χρόνια.

Πίσω από το development του παιχνιδιού, βρίσκεται για ακόμη μία φορά η Visual Concepts, γνωστή από την δουλειά της στην σειρά NBA 2K. Στο σημείο αυτό, να πούμε πως το παιχνίδι κυκλοφόρησε αρχικά σε PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One και Xbox 360 στις 11 Οκτωβρίου του 2016, ενώ η PC έκδοση χρειάστηκε κάμποσο χρονικό διάστημα ώστε να ετοιμαστεί και να φτάσει εν τέλει στα χέρια των PC Gamers στις 7 Φεβρουαρίου.

Καθ’ όλη την διάρκεια, προώθησης του παιχνιδιού, με διάφορα Videos και Trailers, η 2K προσπάθησε να τονίσει τις αλλαγές που θα φέρει ο τίτλος, με ολόφρεσκο gameplay, νέα features και γενικά πολλά νέα updates σε όλους τους τομείς, σε σχέση με τον προκάτοχό του, το WWE 2K16.

Η ενασχόλησή μου με το παιχνίδι, μπορεί σίγουρα να αποτυπωθεί με την παρακάτω λαϊκή φράση: ‘’Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου’’. Γιατί οδηγήθηκα σε αυτό, θα σας εξηγήσω παρακάτω.

Θα ήθελα να ξεκινήσω με το σύστημα μάχης καθώς και τις νέες κινήσεις και animations που η 2Κ πολυδιαφήμισε.

Είναι γεγονός, πως έχουμε μία αρκετά μεγάλη γκάμα από animations, σε σχέση με το 2K16, όπου σε σημεία φτάνει να αποτελεί την ιδανική και πιστή αποτύπωση των αυθεντικών κινήσεων του εκάστοτε wrestler. Μεν οι κινήσεις στο εσωτερικό του ring είναι scripted, όπως scripted είναι και στην ουσία, σε Real Life οι κινήσεις των Superstar, από την άλλη στο εξωτερικό του ring και γενικά σε χώρους εκτός ring οι κινήσεις είναι μηχανικές και ψεύτικες. Για παράδειγμα, προσπάθησα να ρίξω τον αντίπαλο στα κιγκλιδώματα σπρώχνοντάς τον από το ένα άκρο κατά μήκος του ring στο άλλο. Φυσικά δεν έφτασε ποτέ, μιας και κατά την πορεία του προς τα εκεί, έκανε μία ζεμπεκιά, τελείως μηχανική και άτσαλη και κυλίστηκε στο τερέν. Το ίδιο πάνω κάτω για το εάν θελήσετε να ρίξετε τον αντίπαλό σας στο τραπέζι των σχολιαστών ή προσπαθήσετε να παλέψετε με καρέκλες, σκάλες κτλ.

Όσον αφορά το gameplay, ειλικρινά δεν είδα καμία ουσιαστική διαφορά σε σχέση με το 2K16. Ίσως, σε σημεία το gameplay να είναι λίγο πιο ‘’βαρύ’’ και αληθοφανές σε σχέση με αυτό που είχαμε στο προηγούμενο παιχνίδι, αλλά και πάλι οι διάφορες είναι μηδαμινές.

Από την άλλη έχουμε και κάποια μικρά updates, καλοδεχούμενα φυσικά, στον τομέα του gameplay. Για παράδειγμα, όταν ένα wrestler έχει ξεμείνει από δυνάμεις και το stamina έχει κυλίσει σε μηδενικά επίπεδα, αυτόματα κυλιέται εκτός του ring, έτσι ώστε να επανέλθει πάλι με περισσότερες δυνάμεις. Εκεί, έρχεται και προστίθεται ένα νέο mini-game που βάζει τον παίκτη σε εγρήγορση και σκέψη για το πώς θα πορευθεί. Υπάρχουν δύο επιλογές, μέσω ενός μετρητή που εμφανίζεται. Είτε, μπορείτε να εισέλθετε στο ring με χαμηλό stamina ή να περιμένετε να γεμίσει ολοκληρωτικά η σχετική μπάρα εξοπλισμένοι με Signature Move.

Όλα τα παραπάνω, αφορούν τα Fatal-4-Way, Triple-threat, Elimination Chamber και γενικά οποιοδήποτε show-mode περιλαμβάνει την συμμετοχή άνω των δύο μαχητών.

Να αναφέρουμε, πως μετά από πολλά χρόνια, πλέον στο WWE 2K17, μπορείτε να λύσετε τις διαφορές σας και εκτός ring, όπως σε γκαράζ, γραφεία, αποδυτήρια και άλλα. Εποχές που θυμίζουν ‘’WWE SmackDown! Here Comes the Pain’’.

Συνεχίζουμε σε ακόμη ένα αρνητικό το οποίο δεν μπορούμε να παραλείψουμε και αφορά το roster του παιχνιδιού. Οι λάτρεις του WWE, θα γνωρίζετε πως το καλοκαίρι του 2016 πραγματοποιήθηκε ένα WWE brand-split, ένα γεγονός σταθμός για τα δρώμενα της βιομηχανίας του WWE. Σε αυτό λοιπόν το brand-split, τα rosters των δύο shows (Smackdown και RAW), χωρίστηκαν σε δύο αυτόνομα Shows, με δικά τους stages, logos και φυσικά roster. Μέχρι και τότε, όλοι οι παλαιστές μπορούσαν να μάχονται και στα δύο shows, ανάλογα την πορεία των δρώμενων.

Φυσικά οι παραπάνω αλλαγές δεν ήρθαν ποτέ στο παιχνίδι, ούτε προφανώς πρόκειται να έρθουν. Λυπηρό, σίγουρα. Ίσως το δούμε στο WWE 2K18…

Προχωράμε στα modes, όπου εκεί τα πράγματα φτιάχνουν κάπως μιας και υπάρχουν αρκετά πράγματα να ασχοληθεί ο παίκτης. Φυσικά έχουμε το κλασσικό και αγαπημένο MyCareer, στο οποίο δημιουργείς τον δικό σου παίκτη και προσπαθείς να γίνεις βασικό μέλος του WWE.

Στο customization του χαρακτήρα μας, οι αλλαγές δεν είναι πολλές σε σχέση με το 2K16, εκτός κάποιων μικρολεπτομερειών που αφορούν μικρά πειράγματα σε διάφορα μέρη του σώματος. Τίποτα το αξιοπρόσεκτο το οποίο πρέπει να αναφερθεί ξεχωριστά.

Επί προσθέτως τόσο στο MyCareer όσο και στο WWE Universe Mode, έχουμε το ολόφρεσκο Cut A Promo Mode. Ενδιαφέρον, μιας και προσθέτει μία ζωντάνια στο όλο σκηνικό από την άλλη είναι τρομερά κακά δοσμένο. Voiceovers ούτε για δείγμα (εν έτει 2017), από την άλλη οι επιλογές που δίνονταν ήταν πραγματικά εκτός ροής της εκάστοτε κατάστασης, που προφανώς φέρνανε μέτρια ή κακά αποτελέσματα, κάνοντας τον χαρακτήρα μου αντιπαθή προς το κοινό και τους υπόλοιπους wrestlers και φυσικά το ‘’αγαπημένο’’, Authority.

Σε άλλα modes, έχουμε φυσικά και το Online με το οποίο είχα αρκετές αποσυνδέσεις και ενοχλητικό lag σε μερικές των περιπτώσεων, κάτι το οποίο σίγουρα θέλει δουλειά.

Δυστυχώς (για εμένα), λάμπει δια της απουσίας του,το Showcase Mode. Μακάρι να επιστρέψει στον επόμενο τίτλο.

Προχωρώντας στα γραφικά και το τεχνικό τομέα , έχω να σχολιάσω κάποια πράγματα. Ευτυχώς, το παιχνίδι από τεχνικής απόψεως στο PC είναι άρτια δουλεμένο και δεν αντιμετώπισα το παραμικρό πρόβλημα εκτός κάποιων πολύ μικρών frame-drops χωρίς όμως να μου χαλάσουν την συνολική εμπειρία μου (GTX 1070, i7-3770, 16GB RAM).

Όσον αφορά τα γραφικά, έχουμε πάνω κάτω τα ίδια πράγματα με το WWE 2K16, με την εξής διαφορά. Τα μοντέλα των περισσότερων αστέρων, δουλεύτηκαν πολύ καλύτερα σε σχέση με το περσινό παιχνίδι, κάτι το οποίο μου άρεσε πολύ. Είναι όμορφο να βλέπεις όχι μόνο γνωστούς wrestlers (Brock Lesnar, Undetaker, John Cena), αλλά και γυναίκες stars να έχουν αποτυπωθεί σωστά σε σχέση με την πραγματικότητα (για παράδειγμα η Becky Lynch, η Charlotte Flair, κλπ).

Το παιχνίδι, συνεχίζει να μένει στάσιμο και στο επίπεδο του σχολιασμού. Οι εκφράσεις και τα λόγια των σχολιαστών, είναι κατά το μεγαλύτερος μέρος copy-paste από το περσινό παιχνίδι, με δύο τρεις αδιάφορες προσθήκες. Λιτοί και δίχως πάθος σχολιασμοί από τους JBL και Michael Cole, προσθέτουν την παρουσία τους σε ένα πολύ μέτριο παιχνίδι.

Εν κατακλείδι, όντας μεγάλος fan του WWE και περιμένοντας ένα ανανεωμένο παιχνίδι γεμάτο νέα features, βρέθηκα προ εκπλήξεως, με τους περισσότερους τομείς να μένουν στάσιμοι. Θετικά, η προσθήκη πολυποίκιλων animations, όμορφα μοντέλα κοντά στην πραγματικότητα των αστέρων του WWE καθώς και το Cut A Promo, που εν τέλει όμως δεν έκανε αυτό που θα έπρεπε.

Γνώμη μου είναι πως η 2Κ, θα πρέπει να αναθεωρήσει πολλά πράγματα όσον αφορά το μέλλον του franchise. Αναμένουμε τις επόμενες κινήσεις, της εταιρίας λοιπόν.

Ευχαριστούμε την G3 Great Games, για την παραχώρηση του παιχνιδιού.

 

 

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.