The Evil Within 2 Review (PS4)

781

Ως λάτρης των Horror games δεν θα μπορούσα να μην ανυπομονώ για την κυκλοφορία του Evil Within 2. Παρασκευή και 13 λοιπόν Οκτωβρίου, λες και η εταιρεία το έκανε επίτηδες, κυκλοφόρησε το Evil Within 2 από την Bethesda, ενώ το Developing του παιχνιδιού ανέλαβε η Tango Gameworks. Master mind αυτού του project είναι ο γνωστός σε όλους μας Shinji Mikami, ο οποίος έθεσε τις βάσεις για πολλά μελλοντικά horrors, αφού ήταν ο δημιουργός του Resident Evil. Ο κ. Mikami έβαλε επίσης αρκετή από τη γνώση του και το ταλέντο του για λογαριασμό του Dino Crisis το 1999. Όταν λοιπόν ξέρουμε ότι θα υπάρχει αυτός ο άνθρωπος στη μέση, οι προσδοκίες μας είναι υψηλές και δεν περιμένουμε να δούμε μία μέτρια δουλειά. Η κρίση μας είναι λογικό να επηρεαστεί από προηγούμενες εμπειρίες που είχαμε με τον συγκεκριμένο producer. Σε γενικές γραμμές τον τελευταίο καιρό είδαμε αρκετούς descent τίτλους όσο αναφορά τα Horrors αλλά αυτό που μας κέρδισε περισσότερο ήταν με διαφορά του Resident Evil 7: Biohazard. Το Εvil Within 2, έρχεται να συμπληρώσει τη πρώτη κυκλοφορία της σειράς, και να προσπαθήσει να την ανεβάσει σε άλλο επίπεδο. Όλος αυτός ο ντόρος για το Evil Within 2 γίνεται γιατί το πρώτο δεν άφησε τις καλύτερες των εντυπώσεων. Μας αρέσει γενικά, εταιρείες να ακούνε το κοινό και να διορθώνουν τα αρνητικά. Όχι να φέρουν το παιχνίδι εκεί που θέλουν οι παίκτες αλλά σίγουρα να μην υπάρχουν κενά σε τομείς όπως το gameplay και το σενάριο. Πάμε λοιπόν να αναλύσουμε τον τίτλο.

Στο Evil Within δεν είχαμε μείνει ευχαριστημένοι από το σενάριο. Είχε αρκετά κενά και σε πολλά σημεία δεν καταλάβαμε πως συνδέονται οι διάφοροι χαρακτήρες μαζί τους. Φυσικά το ότι υπήρχε κεντρικός ήρωας έκανε τα πράγματα πιο εύκολα αλλά σίγουρα θα μπορούσε να ξεφύγει από τα διάφορα κλισέ. Στο Εvil Within 2 τα πράγματα έχουν γυρίσει boomerang. Όπως και στο πρώτο έτσι και εδώ κεντρικός ήρωας είναι ο Sebastian Castellanos. Η ιστορία του Evil Within 2 ξεκινά με μερικά απίστευτα πλάνα στο σπίτι του Seb, όπου μέσα στις φλόγες, βρίσκει τη κόρη του και τη γυναίκα του νεκρές στο σπίτι. Παρόλα αυτά μετά από καιρό η πράκτορας Kidman του λέει πως η κόρη του δεν είναι νεκρή, αλλά αποτελεί πλέον το κεντρικό εργαλείο μιας μηχανής όπου ο κόσμος του αληθινού ενώνετε με το υπερφυσικό. Σκοπός του Sebastian είναι να βρει τη κόρη του και να τη σώσει, από ένα κόσμο τρελό, γεμάτο τέρατα, σκοταδισμό και αρκετή δόση supernatural στοιχείων. Η κόρη του Seb, η μικρή Lily, έχει τόσο ισχυρή εγκεφαλική δραστηριότητα που η ένωση της με την Stem, την κεντρική μηχανή που λειτουργεί υπό την επίβλεψη της η Mobius, κατάφερε να φέρει το χάος στο κόσμο της Union που είχε φτιαχτεί μέσα στη Stem. Αναζήτηση απαντήσεων λοιπόν μέσα σε ένα κόσμο φτιαγμένο για να μας συναρπάσει. Είναι μία ιστορία που θέλει αρκετή οξυδέρκεια για να την καταλάβεις και υπομονή μέχρι να γίνουν όλα ξεκάθαρα. Σας εγγυώμαι πως μέχρι το τέλος του παιχνιδιού θα έχετε ξεκαθαρίσει τα πάντα.

Αρχικά θα ασχοληθούμε με τα γραφικά του παιχνιδιού τα οποία μας άφησαν μία πολύ όμορφη αίσθηση. Γενικά ο σχεδιασμός του Evil Within 2 ήταν κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των Horror fans. Σουρεαλιστικός σχεδιασμός. Σε όλο το παιχνίδι, είχαμε την αίσθηση του φόβου και σε αυτό έπαιξε μεγάλο ρόλο η STEM Engineμε την οποία δημιουργήθηκε ο τίτλος. Τα textures του παιχνιδιού είναι πολύ ποιοτικά και τα χρώματα που έχουν χρησιμοποιηθεί δίνουν ακριβώς το ύφος που χρειάζεται στο Evil Within 2 για να μην μας αφήσει να κοιμηθούμε το βράδυ. Η ανάλυση του παιχνιδιού ήταν στα 1080p ενώ δεν παρατηρήσαμε κάποιο frame drop σε κανένα σημείο του παιχνιδιού εκτός από μία μάχη στο τρίτο chapter.

Όσο αναφορά το gameplay έχουμε πολλά να πούμε. Υπάρχουν δύο βασικές μπάρες ενέργειας. Η μία αφορά τους πόντους ζωής μας, και η δεύτερη αφορά την αντοχή. Κάθε φορά που με το L3 κάνουμε sprint μετά από λίγο βλέπουμε τον Seb να λαχανιάζει. Η ενέργεια μας αυξομειώνετε, ανάλογα με το ξύλο που έχουμε φάει από τους εχθρούς.  Οι σχεδιαστές του Evil Within 2 μας επιτρέπουν να κάνουμε τo δικό μας shortcut play, τοποθετώντας σε οποιαδήποτε θέση θέλουμε τα όπλα ή τα βοηθητικά εργαλεία μας. Το stealth style δεν λείπει από το Evil Within 2, ενώ μπορείτε κλασσικά να εξουδετερώσετε τους εχθρούς με πιστολίδι. Δεν το συστήνω όμως γιατί η τεχνίτη νοημοσύνη των αντιπάλων δεν είναι για γέλια.

Σχεδόν κάθε φορά που σκοτώνουμε έναν εχθρό, συλλέγουμε ένα  πράσινο gel με το οποίο μπορούμε να κάνουμε διάφορα upgrades όσο αναφορά τους πόντους ζωής, την αντοχή μας κ.α. Επίσης με τη συλλογή διαφόρων αντικειμένων μπορούμε πλέον να κατασκευάσουμε αρκετά πράγματα μέσω του Crafting. Ναι αγαπητοί παίκτες, στο φετινό Evil Within μας δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε crafting σφαίρες, βόμβες και ότι άλλο μπορείτε να φανταστείτε. Αυτό είναι πολύ θετικό καθώς σε κανένα σημείο του παιχνιδιού δεν ξεμείναμε από σφαίρες. Επικεντρωθήκαμε στο παιχνίδι και όχι απλά στην αναζήτηση υλικών. Τα όπλα μπορούμε να τα αναβαθμίσουμε μέσω των weapon parts που βρίσκουμε σε διάφορα σημεία του χάρτη. Γενικά το σύστημα upgrade weapon-parts λειτουργεί όπως το αντίστοιχο desk-craft στο The Last of us. Υπάρχει σχετικά ικανοποιητική πληθώρα όπλων και υλικών αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι παιχνίδι επιβίωσης και όχι shooter. To σύστημα στόχευσης είναι απλά descent και αρκετά εύκολο. Με το L2 στοχεύουμε και το R2 εκτελούμε. Μακριά από το auto-aim.

Κάτι ακόμα το οποίο μας χαροποίησε ιδιαίτερα είναι ότι στο Evil Within 2 δεν θα σταθείτε απλά στο να ακολουθείτε διαδρόμους και τη βασική φόρμα του παιχνιδιού. Πέρα από τα Main quest και τη βασική ιστορία, υπάρχουν διάφορα side quests για να περάσετε αρκετές ώρες gaming στο κόσμο του Stem. Το Evil Within 2 έχει δημιουργηθεί για τους λάτρεις τόσο των Horror όσο και των Open world fans. Υπάρχει τεράστιο περιθώριο για τους παίκτες να εξερευνήσουν την πόλη Union. Υπάρχουν πολλά διαφορετικά μέρη να δει κανείς. Οι δημιουργοί κατάλαβαν ότι το να δίνεις το ίδιο και το ίδιο στο κοινό, θα τους κάνει να χάσουν το ενδιαφέρον τους πολύ νωρίς. Σε κανένα σημείο του τίτλου δεν το νιώσαμε αυτό. Διαφορετικά σπίτια, διαφορετικοί εχθροί. Κάτι το οποίο όμως δεν περνά απαρατήρητο είναι η επιρροή από το The Last of us και κυρίως στα ηχητικά εφέ των εχθρών. Φωνές και κραυγές που θύμισαν σε αρκετά σημεία τους Clickers.  Τα διάφορα collectibles που μας καλεί το παιχνίδι να συλλέξουμε αποκτούν μεγάλο ενδιαφέρον μετά τα μισά του τίτλου. Τα boss ήταν αρκετά απαιτητικά όσο αναφορά τη μάχη, ίσως θα προτιμούσα να είναι περισσότερο τρομακτικά.

Το καλό με το Evil Within 2, είναι ότι προσπαθεί να σταθεί στη ποιότητα και όχι στη ποσότητα. Παρότι αρκετοί θα πουν ότι μακάρι να είχε περισσότερους εχθρούς κλπ κλπ, είμαι σίγουρος ότι η Tango είχε στο μυαλό της το ακριβώς αντίθετο. Ο τίτλος έχει αρκετά Jump scare σημεία που θα τα θυμάστε για καιρό. Ευτυχώς για εμάς το παιχνίδι είναι αρκετά μεγάλο ειδικά για Horror game. Ξοδέψαμε περίπου 25 ώρες παιχνιδιού χωρίς να κάνουμε μεγάλο exploring στο χάρτη. Ίσως βέβαια έφταιγε που το βάλαμε στο δύσκολο και είχαμε κάποια deaths. Παρόλα αυτά το παιχνίδι έχει μεγάλη διάρκεια και αξίζει τα χρήματά του. Φυσικά δεν υπολογίσαμε τα side quests τα οποία δεν αγγίξαμε σε μεγάλο βαθμό . Δυστυχώς για εμάς δεν υπήρχε κάποιο σοβαρό puzzle αλλά μην τα θέλουμε όλα δικά μας.

Το Evil Within 2, ‘’έντυσαν’’ μουσικά οι Masatoshi Yanagi και Shuichi Kobori γνωστοί για τη δουλειά τους στο Metal Gear Solid 3. Η μουσική του τίτλου είναι αρκετά creepy και ψυχεδελική. Απίστευτη δουλειά από κορυφαίους του είδους. Ξεχωρίσαμε το κομμάτι ‘’Your death will be my art’’. Θα καταλάβετε γιατί μόλις παίξετε το παιχνίδι.

https://www.youtube.com/watch?v=YMATCps7IuI

Εν κατακλείδι το Evil Within 2 βάζει πλώρη για παιχνίδι της χρονιάς. Απίστευτη δουλειά από την Tango και φοβερή επιλογή συνεργασίας από τη Bethesda. Αψεγάδιαστο gameplay και πληθώρα δραστηριοτήτων για να περάσετε αρκετές ώρες gaming. Το Εvil Within 2 κράτησε το κλασσικό χαρακτήρα των Horrors δίνοντας το κάτι παραπάνω με το ύφος του και τη ξεχωριστή χροιά του. Χρειαζόμασταν κάτι τέτοιο μέσα στο 2017. Συστήνεται ανεπιφύλακτα σε όλους αλλά όχι σε καρδιακούς. Το παιχνίδι έχει τα πάντα. Για αυτό και συναρπάζει. Καλή διασκέδαση!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.