Monster Hunter: World Review (Ps4)

693

Παιχνίδια που θυμίζουν Jurassic Park. Παιχνίδια που μας κάνουν να θυμόμαστε τα παιδικά μας χρόνια. Αγωνία, θαυμασμό και ένταση. Αυτά τα συναισθήματα πρέπει να προκαλεί ένας τίτλος στον παίκτη. Το Monster Hunter δημιουργήθηκε από την Capcom με σκοπό να σφηνωθεί για τα καλά στις καρδιές του κοινού. Πολλοί ανέφεραν μετά τη παρουσίαση του World, ότι θα είναι το απόλυτο παιχνίδι κυνηγών τεράτων. Καθένας στο τομέα του βέβαια. Στο Bloodborne κυνηγάς τερατόμορφους ανθρώπους και στο Hunter πλάσματα. Τι είναι αυτό λοιπόν που τράβηξε στο κόσμο να αγαπήσει σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα του Monster Hunter; Είναι η έλλειψη ανταγωνισμού σε κάτι αντίστοιχο; Είναι η διάρκεια του; To Monster Hunter: World αποτελεί ένα καθαρόαιμο Action RPG παιχνίδι με άπειρα στοιχεία Open World. Το σχέδιο της Capcom πάντως είναι να κατακτήσει την πρώτη θέση στις πωλήσεις. Είναι σίγουρα ένα σχέδιο με αρκετά μεγάλο potential. Τσακίστε λοιπόν ότι κινείτε, σε ένα κόσμο γεμάτο τέρατα, δόντια και πολύ σάρκα. Πάμε να αναλύσουμε μαζί το Monster Hunter: World που περάσαμε αρκετές ώρες μαζί του στο Ps4.

Αρχικά να αναφέρουμε ότι η Capcom έδωσε τεράστια σημασία στο σενάριο του παιχνιδιού. Σπάνια το κάνουν εταιρείες τελευταία, παρόλα αυτά ήταν ευχάριστη έκπληξη καθώς προσωπικά είναι από τους αγαπημένους μου τομείς. Η ιστορία μας ξεκινά όταν μία αδελφότητα κυνηγών κάνουν ένα μεγάλο expedition για το New World με σκοπό να ανακαλύψουν τι κρύβετε πίσω από την κυριαρχία των Elder Dragons στην περιοχή. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού όμως, κάτι απρόσμενο συμβαίνει, καθώς ένα τέρας ο Magdaros τους επιτίθεται και προσπαθεί να τους αλλάξει τα σχέδια. Παρόλα αυτά ο χαρακτήρας μας φτάνει στην κεντρική πόλη Astera, η οποία θα αποτελεί τη βάση για τις διάφορες αναζητήσεις μας στο κόσμο του New World. Σεναριακά λοιπόν η Capcom δημιούργησε τουλάχιστον μία βάση-κορμό. Όχι κάτι το εντυπωσιακό αλλά όχι κάτι το οποίο θα μας αφήσει στήλη άλατος. Δεν υπάρχουν κενά και σίγουρα υπάρχει μία κεντρική ιδέα. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού είδαμε πολύ όμορφα cutscenes με τους ηθοποιούς να κάνουν αρκετά καλή δουλειά. To lip sync είναι απαράδεκτο και ίσως σας επηρεάσει αρνητικά το γεγονός ότι εντός παιχνιδιού σε πολλά σημεία επικοινωνίας με τους npc δεν υπάρχει ηχητική κάλυψη. Αυτό το έχουμε δει σε πολλά παιχνίδια της Capcom και προσωπικά δεν είναι κάτι το οποίο με βρίσκει σύμφωνο.

Επόμενος τομέας είναι το gameplay και ο τρόπος παιχνιδιού. Φυσικά ξέραμε τι μας περιμένει, αλλά ακόμα και το 2018 που σπάνια υπάρχουν νέες προσθήκες και υπάρχει τέλμα πλέον στις ιδέες, είχαμε τη περιέργεια να δούμε τι θα δούμε. Με την εκκίνηση του παιχνιδιού, πρέπει να φτιάξουμε τον παίκτη μας. Το Customization είναι πραγματικά τεράστιο και αχανές. Έχουμε πολλές επιλογές μεταξύ εκφράσεων του προσώπου, μέχρι και του τρόπου που ο παίκτης θα μιλά και θα κινείτε. Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε ότι το interface του Monster Hunter είναι χαοτικό. Υπάρχουν αρκετές επιλογές μπροστά στην οθόνη μας που με δυσκολία καταλαβαίνουμε αρχικά τι πρέπει να κάνουμε. Υπάρχουν αρκετά διαφορετικά όπλα και δύο διαφορετικού τύπου στολές που μπορούμε να διαλέξουμε. Τα όπλα είναι φτιαγμένα με ‘’μεγαλομανία’’ και η ‘’υπερβολή’’ είναι χαρακτηριστική στο σχεδιασμό τους. Μπορούμε να επιλέξουμε Katana sword, dual swords, τόξα και άλλα πολλά. Δυστυχώς το σύστημα μάχης δεν είναι απλό και θέλει αρκετή εξοικείωση, ειδικά με το μοχλό του Ps4. Σίγουρα θα μπερδευτείτε με τα κουμπιά και τις πολλές επιλογές. Ακόμα και με τα βελάκια μπορούμε να επιλέξουμε communication μεταξύ των παικτών. Τι να πρωτοεπιλέξεις πραγματικά. Το combat system πάντως στηρίζετε κυρίως στο dodge and hit.

Εφόσον λοιπόν καταφέρετε λίγο να παίξετε και να καταλάβετε τι γίνεται με τα πλήκτρα, μπορείτε να αρχίσετε τα quest και το main line. Ο κόσμος του New World χωρίζεται σε 6 τεράστιες και αχανής περιοχές, όπου εκεί μπορείτε να εξερευνήσετε και να κάνετε τα διάφορα expeditions και quests. Οι αποστολές αυτές χωρίζονται σε αρκετές κατηγορίες όπως τα assigned, τα optional, τα events και τα investigations. Τα πρώτα που αναφέραμε αποτελούν και το main line του παιχνιδιού. Οι αποστολές αυτές είναι οι βασικές αποστολές για το story και καταλήγουν 90% σε εξουδετέρωση ενός τέρατος. Τα optional είναι κάτι αντίστοιχο με τα side quests που βρίσκουμε σε άλλους τίτλους. Τα Events προσφέρουν πληθώρα items αλλά είναι ιδιαίτερες αποστολές που θέλουν αρκετή προσοχή.

Κάτι το οποίο δεν μας άρεσε και τόσο είναι το χρονικό περιθώριο το οποίο σας δίνεται για να ολοκληρώσετε μία αποστολή. Δεν έχει να κάνει τόσο με το ότι ο χρόνος είναι λίγος ή όχι, αλλά με το γεγονός ότι σας περιορίζει στην περαιτέρω αναζήτηση και εξερεύνηση των περιοχών. Κάτι το οποίο λατρέψαμε στο gameplay είναι ο βοηθός μας η γατούλα που λέγετε Palico αλλά και το Crafting system. Το Palico είναι ο βοηθός μας, ο οδηγός μας, και ο φίλος μας. Γενικά τα games δίνουν τελευταία αρκετά μεγάλη σημασία στη σχέση ανθρώπου-ζώου. Το Crafting system είναι μοναδικό. Ο λόγος είναι ότι σε αντίθεση με το υπόλοιπο interface, το Crafting system είναι αρκετά απλό και μπορείς να δημιουργήσεις πληθώρα αντικειμένων όπως παγίδες, φίλτρα μαγικά κ.α.! Όλα αυτά βοηθούν στην ολοκλήρωση των αποστολών και στην διευκόλυνσή μας. Βέβαια υπάρχει δυνατότητα να ολοκληρώσετε τις αποστολές με την βοήθεια τυχαίων παικτών αλλά και εντελώς μόνοι. Δική σας επιλογή.  Αξίζει να σημειωθεί ότι το παιχνίδι δεν είναι ούτε εύκολο ούτε δύσκολο. Θέλει αρκετή προσοχή και σίγουρα ένας άπειρος παίκτης θα τα βρει σκούρα τουλάχιστον στην αρχή. Κάτι ακόμα που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να buffαριστεί στην καντίνα της Astera τρώγοντας ένα γεύμα από τον Master Chef της γειτονιάς μας. Stamina, Strength, και άλλα attributes  ανεβαίνουν για ένα χρονικό διάστημα ξοδεύοντας είτε in game points είτε voucher. Κάτι επίσης που μας άρεσε είναι το αίσθημα κυνηγού που μας έδωσε η Capcom. Δεν παίρνεις ένα όπλο απλά και κυνηγάς. Τα trails που αφήνουν πίσω τα τέρατα είναι πηγή γνώσεων για εμάς. Κάθε τέρας έχει τρωτά σημεία. Δεν σας κρύβω ότι σε κάποια φάση ένιωθα ότι έπαιζα Horizon Dawn. Για το main story ξοδέψαμε περίπου 70 ώρες ενώ δε σας κρύβουμε ότι είχαμε αρκετά deaths μέχρι να συνηθίσουμε το gameplay στην αρχή. Τέλος να αναφέρουμε με χαρά ότι δεν υπάρχει ίχνος microtransaction στο Monster Hunter καθώς ότι χρειάζεστε μπορείτε να το βρείτε εντός παιχνιδιού με αρκετή ώρα farming.

To Monster Hunter: World σχεδιάστηκε με τη βοήθεια της MT Framework ‘’γέννημα’’ θρέμμα της Capcom. Το περιβάλλον είναι πανέμορφο και όχι επαναλαμβανόμενο με μερικές ατέλειες θα έλεγα στους χρωματισμούς καθώς το πράσινο παραείναι έντονο. Μας άρεσαν οι αντιθέσεις καθώς και οι ποικιλία των οργανισμών που αντικρίζουμε. Έχει δοθεί σημασία στη λεπτομέρεια για να δίνει στον παίκτη την εντύπωση ότι ο κίνδυνος παραμονεύει παντού, πίσω από ένα θάμνο αλλά και ίσως ακριβώς πάνω από το κεφάλι σας. Οι χάρτες είναι ακριβής και αρκετά αναλυτικοί. Η ανάλυση του παιχνιδιού ήταν στα 1080p ενώ αντιμετωπίσαμε αρκετά μεγάλα frame drops, ιδιαίτερα στις μάχες με γιγαντόσωμα τέρατα. Ο φωτισμός είναι εξαιρετικός και τα τοπία αξιομνημόνευτα. Βγάλαμε αρκετά Screenshots αλλά σίγουρα αυτό που θα κρατήσουμε είναι τα screenshots κατά τη διάρκεια της μάχης.

Επόμενη παράγραφος αφιερωμένη σε ένα τομέα που λατρεύω. Η μουσική… Νότες, Soundtrack, ήχος, ηχητικά εφέ. Τομέας που μπορείς να γίνεις ιερόσυλος. Τομέας που μπορεί να υπερβάλεις. Τομέας που μόνο αντικειμενικός δεν μπορείς να είσαι. Στρατηγός του νέου εγχειρήματος ο γνωστός σε αρκετούς λάτρεις εταιρειών της Άπω Ανατολής, Akihiko Narita. Ο Narita έδωσε αρκετά δείγματα γραφής στο Resident Evil 6, ενώ εργάστηκε και στο Devil May Cry 4. Αγαπημένο παιδί της Capcom ο Akihito είναι από τους πρωτεργάτες της σειράς Monster Hunter. Στο World νομίζω ότι αποθέωσε τη δουλειά του. Ο λόγος είναι ένας. ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΗΧΟΙ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ. Σπάνια φτάνουν στα αυτιά μας αλλά το τόλμησε. Συνδυασμός ηλεκτρονικού ήχου, κυμβάλων αλλά και μουσικών οργάνων όπως το KOTO δημιούργησαν τον απόλυτο συνδυασμό. Κάποια κομμάτια όπως το ‘’Mori Wo’’ θυμίζουν αρκετά Final Fantasy αλλά τι να κάνουμε. Επιρροές είναι αυτές. Αγαπημένο κομμάτι το ‘’Kouya wo Suberou’’.

Εν κατακλείδι το Monster Hunter: World προσπάθησε να κερδίσει το στοίχημα που έβαλε η Capcom κάτι το οποίο φαίνετε να γίνεται καθώς οι πωλήσεις είναι αρκετά ενθαρρυντικές. Το gameplay αν και προσπάθησε να δώσει κάτι, είναι αρκετά πολύπλοκο και θέλει αρκετή εξοικείωση. Παρόλα αυτά σύντομα θα το συνηθίσετε και θα μπείτε στο πετσί του ρόλου που δεν είναι άλλος από το να γίνεται ο απόλυτος κυνηγός. Το σενάριο θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την εξέλιξη και τη ροή των αποστολών σας. Το παιχνίδι έχει αρκετές ατέλειες και προβληματάκια τα οποία όπως ξεπερνιούνται μέσω του πολύ καλού σχεδιαστικού τομέα. Ο τίτλος είναι χάρμα οφθαλμού και  η συνολική του διάρκεια δικαιολογεί κάθε cent που θα ξοδέψει κάποιος για την απόκτηση του. Τα ηχητικά εφέ και το πανέμορφο Crafting System έρχονται να ολοκληρώσουν το παιχνίδι. Η Capcom για ακόμα μία φορά απέδειξε ότι το να μη μιλά κανείς πολύ για τη δουλειά του είναι αρετή. Ευχαριστούμε την G3GreatGames για τη χορηγία του τίτλου.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.